söndag 17 januari 2016

Angel haft Dansuppvisning =) SöndagsMys med KinaMat =) Boden blir Gym & Solarium =)

 
Hej Godingar,Idag har vi haft massa söndags mys här hemma =) 
Vi var även ute i boden & planera hur allt ska stå osv eftersom solariumet kommer i morgon & jag håller nu på göra om boden till ett Gym & Solarium =) 
Gud vad jag längtar tills det är klart & hoppas nu att allt bara flyter på =) 
Jag ska ju även börja Detoxa osv i morgon så vi unna oss rejält fet middag idag =) 
Daniel & Rebecca åkte in till stan & handla kina mat & gud vad vi frossa =) 
Älskade Angel älskar ju nudlarna & Friterad Kyckling som dom har så hon åt som bara den =) 
Angel har gjort fina dans nummer för oss i dag & vi fick biljetter som hon ritat hjärtan på så duktig hon är fixar & grejar en egen show & den var super bra =) 
Jag är så stolt & Lycklig över min underbara Angel =) 
Kolla vårar underbara Myspys i andra bloggen ;) Jag är ju bara så Lycklig ;) 
2 st fina biljetter med hjärtan på till Angels dans show =) så duktig hon är min lilla Gumma =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel har dans visning =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta  Angel har jättefin dansuppvisning så duktig hon är =) 
Älskade Gizmo kollar När Angel dansar =) 
Kolla Gizmos söta stil =) 
Mmmm YUMMIE!!! 
Gud vad Gott med kinamat =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel gottar sej för fullt med kinamat =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Dagens instagrambild !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel i sitt kvällsbad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Docka Angel nybadad =) 
Mammis underbara Mystrollis Angel myser i soffan =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel !! 
Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade BusGumma spexar & busar =)  
Vart en underbar dag & nu sover min Älskade Lilla Docka så gott & Vi ska se ett avsnitt av HOMELAND nu & myspysa ;) 
Gud vad spännande det är nu .
Hoppas ni alla får en underbar kväll för de ska vi ha ;)så hörs vi imorgon igen =)