tisdag 26 januari 2016

Angel åkte skridskor på Förskolan =) Reb fick tidig födelsedagspresent =) Påke kom vi fixa med elen =) Köpt nytt skåp med spegel i =) Angel gjort så fina teckningar =)

 
Hello alla sötisar , idag kom Påke hit & vi koppla strömmen till solariumet så nu kan jag börja sola men väntar nog nån dag till så det mesta är klart därinne =) 
Älskade Angel hade med sej superfina teckningar hem idag ,hon är så duktig på att måla & rita min lilla Prinsessa =) 
Angel hade med sej sina skridskor till förskolan idag för dom har en liten isbana dom kan åka på så Angel åkte skridskor som hon älskar & är super bra på =) 
Daniel & Rebeccas köksbord kom idag & Rebecca fick en tidig födelsedagspresent av mej en kristall krona =) 
Jag köpte en ny hylla ut till solariumet med spegel osv som blir perfekt där ute & Daniel hängde upp den direkt =) 
Tur jag har så duktiga & snälla barn =) Älskar er alla 4 så otroligt mycket =) 
Vi har massa myspys kolla andra bloggen ;) 
Prinsessan Angel hade med sej denna fina teckning hem =) 
& denna fina tack min älskade Prinsessa Angel va duktig du är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel bäst i hela världen =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel gäspar stort =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel ger Mammi en släng puss så mysigt =) 
Älskade Angel ger mej massa släng pussar min lilla sötis =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel myser i soffan =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så underbar & fin !! 
Denna hylla köpte jag idag till solariumet blir perfekt & ha solkrämer & hänga rengöringssprayen på stången under & spegel =) 
Älskade Daniel & Rebeccas Nya köksbord kom & den nya kristall lampan Rebecca fick i tidig födelsedagspresent av mej & det blev super fint =) 
Känns så skönt att nu var äntligen Elen kopplad till solariumet så nu är det lite små fix sen kan jag sola & det är klart ,fick leverans besked att gymgrejerna kommer i morgon mellan 11-14 så då kan vi börja göra klart även gymmet wiiie så underbart det ska bli när allt är klart =) 
Nu ska Vi fortsätta ha soffmys som vanligt ;) så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)