fredag 1 januari 2016

1a Januari 2016 Välkommen Underbara nya år =) Lyft in Älskade Angels Nya soffa med Traktorn =)


Välkommen Underbara Magiska År 2016, Idag är det den 1a Januari 2016 & första blanka sidan av 365 sidor i Årets Bok så Vi Får se Till Att vi skriver våra sidor så bra vi kan !!!
Året 2015 har varit ett tufft år med många sorger & mycket Besvikelser så jag har stor förväntan & förhoppningar på 2016 ;)
Jag har fått många lärdomar & har växt otroligt mycket som person detta gångna året & även förändrats till det positivare & ser många saker på helt nytt sätt .
År 2015 har vart MAGISKT & Posetivt vad det Gäller Min Älskade Guda Gåva Angel =) 
Angel är min värld mitt allt & hon berikar mej varje sekund året om & det är Alltid sån otroligt Lycka & Glädje ,Älskar Dej Så Otroligt Mycket Min Underbara Angel !!!  
Det har hänt massa stora saker för Angel 2015 ,Några storac  händelser är att Hon Cyklar utan stödhjul,simmar själv ,åker rullskridskor & nu även skridskor & spelar Hockey =)
Idag åkte Angel & Pappa till Ludde,Erika & Ebba & Busa hade kul =) 
Angel fick en fin teckning som söta Lilla Ebba gjort =) 
Jag ville ha upp Angels nya Divan soffa ,men den gick inte upp i trappen så Peter fick ta traktorn & lyfta upp soffan via Angels altandörrar i hennes rum hahaha .
Men nu är soffan uppe & imorgon blir det börja städa bort julen i Angels rum & göra i ordning med nya soffan =)    
Underbart Magiskt att få 365 nya blad att skriva så har en känsla av att 2016 blir ett fint år =)
Mammis älskade Guda Gåva Angel spexar & gör olika miner haha =) sötisen =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel knackar på hos Ebba =) 
Älskade Angel & Ebba !! 
Prinsessan Angel ger Ebba Julklappar från oss =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Ebba har fått sina julklappar av Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel & Ebba busar & leker =) 
Charmtrollen Angel & Ebba gottar sej med glass =) 
Underbara Angel & Ebba leker så bra ihop =) 
Prinsessan Angel fick så fin teckning av Fina Ebba =) 
Nu kör Peter Älskade Angels nya divan soffa i skopan =) 
Nu ska vi få upp Angels nya soffa haha 
Vi får ta in soffan via Angels altandörrar =) 
Pappa lyfter upp soffan med traktorn =) 
Nu är soffan på väg =) 
Uppe i Angels rum står Älskade Daniel & Rebecca & Tar emot soffan =) 
Nu kommer soffan skönt få in den =) 
Som ni vet så blekte jag hår botten =) 
Blev bra så jag är nöjd =) 
Underbart att vara blond igen =) 
Instagrambild =) 
Älskade Angel förra året på nyår när vi var hemma Hos Oscar & Sebbe =)
Vart en underbar dag & det känns skönt att soffan nu är inne & imorgon drar vi igång & städar bort julen i Angels rum & gör iordning =) 
Ha nu en fin kväll på er alla för det ska vi ha =)