onsdag 30 december 2015

Wiiie Mitt Nya VardagsrumsBord kom så snyggt =) Massa Georg Jensen kom idag Wow Wiiiee sååå Lycklig =) Angel & Pappa var & bada & åkte skridskor =)

 Precis så är det det är ofta vi styrs av hur vi tänker =) 
Ja så känns det just nu =) 
Se vad söt ;) 
Precis =) 
Snart nytt år =) 
Jag Älskar Karma =) 
Hej Godingar ,idag fick vi postat köpekontraktet så hoppas nu solariumet kommer fort fort =) 
Idag kom mitt efterlängtade vardagsrums bord & gud vad snyggt det var & nu vill jag få bort all jul & göra iordning allt =) 
Ni vet den serien Georg Jensen jag babblat om till o från & jag fick ju 2 st ljusstakar häromdagen som gjorde mej så lycklig & ÄNTLIGEN idag fick jag massa Georg Jensen hem WIIIIE Sååååå HAPPY  jag blev ;) 
Det är en dyr men exklusiv serie som jag definitivt kommer samla på & nu har jag 3 st stora Golvljusstakar i Georg jensen i tripp trapp trull otroligt snygga WOW finner inga ord ,wow säger jag bara & 3 st bordsljusstakar i tripp trapp trull & en stor skål allt det kom idag så ni förstår min lycka wiiie säger jag bara & jag behöver knappt säga att jag bara längtar efter att få städa ur & bort julen nu så jag kan ställa iordning både bordet & alla Georg jensen som kommit & få de fräscht & rent =)
Angel & Pappa åkte & åkte skridskor först & Herregud vad otroligt duktig Älskade Angel är nu på att åka skridskor =) 
Efter skridskor gick dom till badhuset & bada som Angel älskar =)
Så hon har haft en underbar dag i dag igen =) 
Jag har grejat här hemma & imorgon är det äntligen nyår & det känns skönt att ett helt nytt år äntligen börjar =)
Putte & Leif har åkt till fjällen på en grabb weekend & ska fira nyår där så hoppas dom får kul som förra året ;)    
Köpekontraktet på solariumet skicka vi iväg idag =) 
Lycka fick leverans idag ... 
Älskade Gizmo ville kolla direkt var det var =) 
Gizmo kollar in vad det var vi fick hem =) 
Wiiie ;) Vardagsrums bordet =) 
Älskade Daniel & Rebecca hjälpte mej montera ihop det direkt =) 
Wow kolla vad snyggt det är =) 
Instagrambild =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel hjälpte till montera bordet så duktig hon är =) 
3 st stora lådor kom med :)))) 
Massa Georg Jensen =)
Älskade Angel sitter bakom & leker för fullt medans jag packar upp i min förtjusning =) 
Mitt Georg Jensen stora fat =) 
3 st Bordsljusstakar =) 
3 st stora Golvljusstakar i Georg Jensen =) Lyckan är total =) Wiiie Gud vad jag vill göra iordning här hemma nu & ut med all jul haha 
Prinsessan Angel kollar upp varför Mammi skrattar & tjoar haha =) 
Georg Jensen Bordsljusstakar ... 
Georg Jensens stora fat =) 
Georg Jensens stora golv ljusstakar =) 
Självklart dagens instagrambild =) 
& på Facebook =) så Happy jag är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel duschar innan badet i badhuset =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Docka Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel gottar sej med en glass =) 
Charmtrollet Angel åker rutchkanan =) 
Världens Bästa Angel så Underbar !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel är tuff & åker stora rutchkanan =) 
Älskade Angel har så kul =) 
Underbara Angel får ett plåster av badvakten =) 
Underbara Angel charmar allt & alla =) 
Prinsessan Angel visar att hon fått ett plåster på ett litet litet sår el spricka rättare sagt =) 
Mammis Älskade Solstråla Angel så Underbar !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 

Vart en underbar dag som ni förstår ,så underart fått nya bordet & alla Georg Jensen saker & jag är ju bara så lycklig & ivrig vill börja ta bort julen osv men väntar tills efter nyår ,men sen drar jag igång wiie längtar =) 
Älskade Angel är så Go & glad & nu är hon förväntansfull inför nyår imorgon =) 
Ni får ha en underbar kväll för det ska jag ha så hörs vi imorgon igen =)