måndag 21 december 2015

Vi Kom Hem Kl 06,Trött & Ledsen,men ändå skönt komma Hem !! Älskade Angel är som en Dröm i Bilen så otroligt Duktig =) Packat Upp & Grejat !!


Hej Godingar nu är vi hemma igen så just nu sitter jag i soffan hemma & bloggar .
Vi kom hem vid 06 på morgonen & snacka om att jag var trött ,det var jobbigt köra i typ storm ,regn så det tog längre tid än jag trodde .
Angel är som en dröm att åka med det är inga problem el protester utan hon är så go & glad & sover & myser & har sån underbar humor så vi skojar skrattar & busar för fullt .
När min lilla Prinsessa sov så satt jag bara & grät & grät så jobbigt att åka från Min Älskade Mamma,Pappa ,Syskon,Min Son ,Mormor osv osv .
Men var ändå skönt komma hem .
Vi packa upp & gjorde i ordning tvätta kläderna & greja här hemma gick igenom post osv .
Angel har lekt & busat & var så glad åt sina saker & rum =) 
Gizmo blev super glad & har myst & är på oss hela tiden så man märker hon saknat oss =) 
Älskade Angel fick öppna sina dagens packet som vi inte hade med oss så hon var super glad =) 
Mammis älskade Hjärta Angel la sej på soffan hemma direkt & verkligen slappna av =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel ska ta dagens paket =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel öppnar första paketet =) 
Mammis älskade Docka Angel öppnar andra paketet =) 
i den ena paketet var det en monster docka =) 
& i nadra paketet var det lombands frost =) 
& tredje paketet var det Frost sminkbox =) 
Packa upp lite julmat vi köpt i Norge =) 
Köpte en fin flaska läsk till Angel som hon kan ha på nyår =) 
Massa Norsk Julbrus =) 
Gott med Norsk julebrus & villa brus =) 
Norsk godis =) 
Norska ostarna =) 
Norska saftsåserna & brunsåser =) 
Norsk surkål ,rödkål & rostat lök o Lomper ,Nirsk ketchup & senap osv =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Angel ska öppna legokalendern =) 
Dagens lego =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel ska öppna monster kalendern =) 
Var en sminkborste i dagens lucka =) 
Mammis älskade Charmtrollis Angel ska öppna Frost kalendern =) 
Var en fin Frost stämpel i dagens lucka =) 
Mammis älskade Solstråle Angel ska öppna 4e dagens packet så är hon ikapp =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Det var massa fina grejer i dagens packet ,sofias målar & Pyssel böcker.lyckoamulett,nintendo figur,halsband med en ros ,smycken =) 
Världens bästa Angel ute & sparkar lite =) 
Prinsessan Angel älskar att sparka =) 
Underbara Angel med sitt magiska skratt =) 
Älskade Angel skratta & busa ute =) 
Mammis älskade Angel åker lite skrana =) 
Prinsessan Angel fick detta godis paket av Pappi som han hade med sej från sjön =) 
Jag fick hem mina champagner =) 
Rebecca har gjort mysigt till middagen =) 
Prinsessan Angel busar för fullt i sitt kvällsbad =) 
Angel njuter i sin säng & ser trolltider =)
Idag kom mina produkter från gymgrossisten jag beställt =) 
Jag väljer mellan dessa två solarium ... 
Jag håller på & ska göra ett gym & solarium ute i boden så har svårt att välja vilket solarium jag vill ha =) men blir nog nån av dessa =) 
Lite produkter från gymgrossisten kom idag =) 
Mycket blandat som jag ska ha nu när jag ska börja träna =) 
Fått hem massa saker som jag ska köra nu när gymmet är klart efter jul =) 
Massa produkter som är bra =) 
självklart massa celsius =) 
Proteiner & BCAA =) 
Det är skönt att vara hemma & fått packat upp tvättat & grejat & jag ser att Angel mår otroligt bra & är så glad att vi är hemma så hon kan busa med sina saker & mysa med våran katt Gizmo =) Vi har vart lite trötta & slöa idag men jag har ju inte sovit än så hoppas jag somnar gott nu ikväll =)
Gud vad Jag saknar alla där nere & det gör ont & jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det .
Ha nu en fin kväll så hörs vi imorgon igen !!