fredag 18 december 2015

Vi Åkte Utomlands ;) Vi Åkte Till Norge & Handla Julmat =) Sen Till Mamma & ditt Kom Älskade Anders =)

 
Imorse gick vi upp tidigt & idag kunde tyvärr inte Angel få dagens paket eftersom jag inte tagit med för dessa dagarna för enligt mina planer skulle vi vart hemma i Umeå igår .men eftersom de blivit så mycket annat så blir vi kvar längre ,men då får Angel fler paket att öppna när vi kommer hem istället =) 
Efter frukosten åkte hämta upp min onkel Jan & så åkte vi UTOMLANDS alltså över till Norge & handla Norsk Julmat & sen stanna vi på resurang & käka super god mat =) 
Vi var inom svinesund & shoppa lite till på vägen hem =) 
Angel tyckte det var super kul vara i Norge igen eftersom det är utomlands =) 
Vi hade super trevligt & mysigt riktig familje/släkt tur =) 
På vägen till Pappa stanna vi till hos min älskade Mamma eftersom jag köpt med lite Norska grejer till henne oxå =) 
Det var super trevligt vara hos Mamma med både min Pappa & Onkel Jan =) 
Min Älskade Son Anders kom ditt & vi fika & hade riktig familje/släkt träff =)
Älskade Angel stor trivdes ha både Mormor & Morfar & storebror Anders & Onkel Jan på samma ställe så hon var verkligen i centrum min lilla stjärna =) 
Fast var så sorgligt säga hejdå till både min Älskade Mamma & son när vi åkte hem till Pappa igen :( 
Tårarna bara rann & rann i bilen gör så ont åka ifrån dom :( 
Väl hemma hos Pappa tog vi en fika & kolla lite på tv innan det var dax att åka till Landvetter flygplats & hämta upp Pappi som kommer från sjön =) 
Jag & Angel & Pappa åkte till flygplatsen & gissa om Angel blev super glad när hon såg Pappi kom =) 
Var mycket puss & kram & mys ,märks dom saknat varnn så mycket =) 
När vi kom hem till min älskade Pappa busa & lekte Angel & Pappi som bara den =) 
Jag blir så glad av att se Angel vara så glad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! Angel öppnbar frost kalendern =) 
Det var klisterlappar i som man kan ha på naglarna osv =) 
Mammis älskade Docka Angel öppnar monster luckan =) 
Det var ett svart nagelack i dagens lucka =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska öppna lego kalendern =) 
Dagens lucka med lego =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Se vad duktig & fint Angel bygger ihop legot =) 
Min Älskade Pappa kör & Onkel Jan satt fram & jag & Angel bak =) 
Stallbackabron i Trollhättan =) 
Uddevalla =) 
Torp i Uddevalla =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel i bilen på väg till Norge =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Nu närmar vi oss Norska gränsen =) 
Underbar utsikt nu är vi precis i mitten av Norge & Sverige & fint se Norska land & svenska =) 
Prinsessan Angel i mitten av Sverige & Norge =) 
Älskade Angel är nu i Norge =) 
Underbart vi är äntligen i Norge =) 
Vi passerar tullen på norska sidan =) 
Älskade Angel & Jan står utanför Rema1000 nu ska vi in & handla =) 
Angel & Jan utanför norska affären =) 
Angel alltid  så Go & Glad =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
Världens bästa Angel när vi handla i Norska affären =) 
Angel tyckte det var spännande med maskinen som skivar upp brödet man köper =) 
Angel kollar noga när Jan skivar upp sitt bröd =) 
Dagens instagrambild på min underbara Angel =) 
Charmtrollet Angel när vi åt på restaurangen =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel åt jättebra med mat =) 
Världens bästa Pappa när vi åt på restaurangen =) 
& min fina Onkel Jan =) 
Man fick plocka av massa olika rätter typ buffé & supergod mat =) 
Min Vackra fin Angel alltid så duktig & go & omtänksam =) 
Angel plocka massa olika maträtter =) 
Älskade Angel gotta sej & tyckte verkligen om maten =) 
Sötnosen Angel med Mammi ,Morfar & Onkel Jan på Norsk Resturang =) 
Dagens instagrambild =) 
Även Fb inlägg på att vi är utomlands =) 
 På svinnesund fick Angel smak prov lite här & där =) 
Underbara Angel provsmakar allt =) 
Nu in i Godis fabriken =) 
Underbara Angel köpte sej en godis käpp =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så stolt över sin godiskäpp =) 
Mammis underbara Hjärta Angel i bilen =) 
Angel alltid så otroligt duktig =)
Nu är vi hos min älskade Mamma & Här är min älskade Son Anders & Min älskade Pappa =) 
Anders & Morfar pratar & fikar hos Mormor =) 
Världens bästa Morfar med barnbarnet Anders =) 
BusAngel har super kul hos Älskade Mormor =) 
Min Älskade Lilla Prinsessa Angel =)
Anders,Angel & Theo busar =) 
Angel & Theo är kusiner & leker så bra ihop =) 
Sötnosarna Angel & Theo =) 
Även Min Prins Anders fikar & vi pratar & har trevligt =) 
Min Älskade Mamma & Pappa & onkel Jan =) 
Stackars Mamma som har gips & fruktansvärt ont ... 
Min underbara Mamma & Pappa & Jan !! 
Älskade Angel med sin Morfar & Mormor & Jan =) 
Prinsessan Angel tyckte det var kul att ha både Mormor & Morfar & Jan på samma ställe =) 
Min Mamma blev så glad att vi kom & hälsa på en stund & fika =) 
Charmtrollet Angel busar med Mormor & Morfar & Jan =) 
Store bror Anders tar korten =) 
Världens bästa föräldrar & dotter & onkel Jan =) 
Angel & Mormor kramas =) 
Anders Mormor ,Angel & Theo =) 
Angel & mormor kramas massa hejdå kramar ... 
Mormor & Angel Mys innan vi åker ... 
Se så mysigt & fina dom är Älskar er så mycket !!! 
SyskonKärlek !!! Gud vad jag Älskar er mina underbara barn !!! 
Angel så glad över att träffa sin älskade Store Bror Anders !!! 
Mammis älskade Prins Anders & Prinsessa Angel !!! 
Tack Älskade Anders att du kom & så mysigt få träffa dej ,vi älskar dej & saknar dej !!! 
Angel & onkel Jan säger hejdå när vi släpper av han hemma hos han ... 
Angel & jan kramades hejdå !! 
Detta shoppa Angel i Norge i dag =) 
En blandpåse med lite olika godisar ,en godiskäpp,olika snören & en frost godispåse & en remsa med tuggummin =) 
Älskade Morfar när vi åker till Landvetter för att hämta Pappi som kommer med flyget =) 
Underbara Angel är förväntansfull att Pappi kommer snart =) 
Mammis älskade Guda >Gå¨va Angel så Go & Glad & förväntansfull snart är Pappi här  =) 
Vi är på Landvetter flygplats =) 
Vi sitter & väntar på planet som blev försenat ... 
Nu kommer Pappi =) 
Angel blev så glad när hon såg Pappi komma =) 
Far & Dotter mys =) 
Blev massa kram & puss när Pappi kom =) 
Älskade Angel så Lycklig att Pappi kommit =) 
Far & Dotter Kärlek !!! 
Rebecca skicka att det kommit ännu mer packet hem ... 
& ett till paket =) 
Min tunika/klänning har kommit =) 
Mer paket ... 
& ett till paket =) 
En till tröja till mej har kommit =) 

Vart en lång dag med massa roliga händelser ,det var underbart att vara iNorge & handla & sen att vi alla åkte till älskade Mamma & fika & jag fick träffa Anders & mamma lite till .
Men otroligt jobbigt åka ifrån Mamma & Anders & inte veta när jag får se dom igen :( 
Men har vart mysigt vara i Norge med Angel & Min Älskade Pappa & Onkel Jan =)
Angel har haft super kul & det bästa var att vi hämta Pappi på flygplatsen så det var mycket bus & skratt & mys =)
Nu ska vi fortsätta mysa här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)