lördag 12 december 2015

Uff värsta dagen ever :( Åkte hem till Min Älskade Mamma & min älskade Son Anders kom ditt =)



Just nu sitter jag hemma hos min älskade Mamma & tårarna bara rinner ner ....

Fy fan vilken dag detta blev :( 
Finner inga ord & är så ledsen för älskade Angels skull :( 
Detta är det värsta jag varit med om FY FAN säger jag bara men ni ser allt om de i andra Bloggen men tror fan inte det är sant !!! 
Är mest förbanand hur en vuxen kan göra så mot en 5 åring utan att skämmas el få ångest & be om ursäkt .... 
Nej fy fan & inget jag tänker skriva om här men ni som har tillgång till andra bloggen kan läsa om allt där ...stackars min lilla Angel !!! 
När vi kom till Mamma kom min lillebror Johnny & hjälpte mej & Angel upp i lägenheten .
Jag fick panik ringa min stora son Anders som var så snäll & kom & åkte & handla för oss eftersom Min Mamma ligger med brutet ben på 3 ställen & hade ingen mat .
Anders tog med sej Angel till affären & hon fick välja en tårta så vi fika & hade tårta hemma hos Mormor istället =) 
Det är mysigt vara hos Min Älskade Mamma men sorgligt det skulle gå till på detta sätt & vi som hade köpt pepparkaksdeg & pepparkakshus & skulle baka med Angel & Hampus & lussa för Mormor & Angel hade sett fram emot kalaset & gjort sej fin osv så fick hon höra allt detta fy fan så elakt fattar inte de är sant ens ....
Jag har så ont i mej för Angel skull men förklarar för henne hela tiden att det inte är hennes fel men faaaan vad ont det gör ....
Fattar inte HUR Personen KUNDE stå & säga så inför en 5 åring är i chock än & inte ens ber om ursäkt el skäms .... 
Jag & Mamma & Angel har ätit pizza till middag & nu blir det mys hemma hos Mamma .
Stackars min Mamma som har brutit benet & ligger med gips :( 
Uff är så mycket trist & sorgligt just nu ....
Men vi har litet kalas här med ballonger paket ,pizza & massa myspys =) 

KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel ska öppna dagens paket i morse =) 
Dagens paket innehöll en Frost pyjamas =) 
Angel blev super glad =) 
Var även en överaskningspåse & nintendo figur i =) 
I överrasknings påsen var en söt liten figur =) 
Prinsessan Angel ska öppna monster kalendern =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Det var ett läppstift i monsterkalendern =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! Angel öppnar frost =) 
I Frost var det ett litet ritblock =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska öppna legokalendern =) 
Dagens innehåll i legokalendern =) 
Angel byggde ihop det snabbt & lätt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel har gjort sej fin inför kalaset ... 
Mammis älskade Solstråle Angel gjort sej klar inför kalaset så fin !! 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Hos Mormor åt vi pizza till middag =) 
Älskade Angel & store Bror Anders kramas =) 
Angel valde en prinsesstårta så hon fick lite tårta ändå !! 
Prinsessan Angel så Underbar & fin !!!
Vi har lite lördagsmys =) 
Älskade Mormor får sina paket av oss =) 
Stackars älskade Mormor som ligger med brutet ben .... 
Världens bästa Angel ger Mormor paketen =) 
Underbara Angel & store Bror Anders har vart & handlat så snällt av min älskade Son Anders Tack du kom så fort & hjälpte oss =) 
Min Fina stora son Anders & min Lilla fina dotter Angel myser =) 
Gud vad Jag Älskar er min Fina Anders & Angel !!! 
Angel köpte liute ballonger för vi gjorde ett eget litet kalas & Angel gjorde konstverk med ballongerna så duktig hon är !! 
Mammis älskade Solstråle Angel så underbar !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel gör fina konstverk med ballongerna =) 
Älskade Angel knyter ihop ballongerna så fint =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så underbar !!! 
Mammis älskade Charmtroll Angel gör fin med massa ballonger =) 
Se vad Fin Älskade Angel gjort hon är så duktig !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !!! 
Nu ska Angel skära tårta till oss =) 

Vart en otroligt ledsam dag & jag börjar gråta bara jag tänker på det ,för tycker så synd om Angel & ser vilken skada det tagit på henne :( men klarar inte skriva mer om det nu .
Vi har ändå haft super mysigt här hos Mormor & vi hade ett eget litet kalas med tårta ballonger ,& massa godsaker så Angel var glad & nöjd & tror nu hon förstår att det var fel de som personen sa så hon hörde osv .
Det är mysigt vara hos Mamma & hälsa på ,vi lördagsmyser & babblar & har trevligt & Tackolov att älskade Angel är så duktig & SNÄLL & OMTÄNKSAM & hon hjälper oss hela tiden & är så otroligt snäll =)
Tack min älskade Underbara Angel du är bäst Älskar dej så Mycket =) 
Nu ska vi fortsätta ha Lördagsmys här så vi hörs imorgon igen!! Massa massa