söndag 27 december 2015

Träffa Ludde & Ebba & Åkte skridskor sen Hem till Ludde,Erika & Ebba =) Angel otroligt duktig på skridskor =)


Godkväll på er Godingar,idag blev det självklart skridsko åkning först i sävar sen in till stan möte upp Ludde & Ebba som oxå fått skridskor i julklapp =)
Angel åker super bra & är otroligt duktig kan jag lova =) 
Sen var det hem till Ludde & Erika & Ebba käka lite pizza & åt glass & barna busa & lekte för fullt =)
Här hemma hanns det börja sortera lite i Angels rum & Packa upp lite av dom nya julklapparna =) 
Kolla myset i andra bloggen ;) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel ska åka skridskor =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!!
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Bästa Angel redo att spela hockey =) 
Prinsessan Angel åker skridskor & spelar hockey otroligt bra =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel Mammis underbara Stolthet =) 
Angel med Ebba & Ludde =) 
Söta Lilla Ebba på Angels spark =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel så underbar & fin !! 
Charmtrollet Angel åker för fullt på isen & spelar hockey =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel med sin spark & Ebba =) 
Älskade Ebba på sparken =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel ,Angel tar en pause =) 
Även Ebba tar en paus =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Älskade Angel får en julklapp av Ebba =) 
Prinsessan Angel fick en jättefin hund som låter & rör sej av Ebba tusen tack =) 
Underbara Angel & Ebba äter glass & myser för fullt =) 
Världens underbaraste Angel gottar sej med en glass =) 
Älskade Ebba gottar sej med en glass =) 
Jag fick detta fina Marlyn.M parfym set av Älskade Daniel & Rebecca i julklapp =) 
Jättefint parfym set fick jag i julklapp =) 
Jättefin parfymflaska & dusch cream Tack älskade Daniel & Rebecca =) 
Dagens instagrambild på min julklapp av Daniel & Rebecca =) 
Även på min nya Iphone 6s som jag ännu inte öppnat den har legat har i 3 veckor nu men får bli nån dag när jag har lugn o ro sätta mej =) 
Minnen av när vi var på Liseberg älskade Angel & Hampus !! 
Jag & Min Älskade Lillasyster Linda när vi var på Liseberg ..saknar henne så !!! 
Jag & Min Älskade Angel & Lillasyster Linda & Hampus när vi var på Liseberg ,Gud vad jag saknar dom !! 

Vart en dag med mycket utomhus aktiviteter & Älskade Angel är helt slut efter allt skridsko åkning & hockey matcher hon & ebba kört i dag =) 

Nu blir det massa soffmys här innan vi ska dejta kudden =) Så ha en fin kväll på er alla sötisar så hörs vi imorgon igen =)