söndag 20 december 2015

Sorgligt hejdå vi åkte från Norge till Min Älskade Pappa !!! Sen börja Vi köra hem till Umeå men stanna till Hos Kim & Marina =)


Gud vad Gott jag sov i natt i mitt gamla barndomsrum =) 
Även Angel sov som en liten Prinsessa =) 
Vi åt frukost & myste & babbla innan vi var tvungna åka till Sverige igen & det var oxå ett sorgligt hejdå & jobbigt att åka :( Vi åkte hem till Min Älskade Pappa & vi käka lite drack kaffe & hämta våra saker & kom det värsta att säga hejdå & åka upp till Umeå!! 
Gud vad jag grät när jag körde därifrån ... 
Jobbigt & åka & lämna alla här nere ,Mamma e sjuk ,Pappa e sjuk ,Min Mormor E sjuk ,osams med min lillasyster känns inte bra att ha varit här i 2 veckor & inte kunnat umgås & åka som ovänner ,sen lämna min stora son Anders & min stora syster Monika mår inte inte bra osv osv så jag satt & kämpa medans jag körde men tårarna bara rann & rann trodde aldrig dom skulle ta slut & har sån ångest & SAKNAD redan nu ..VILL INTE Åka ifrån alla det gör så ont :( 
Kan inte förklara i ord hur det känns :( 
Men Älskade Angel var som vanligt helt underbar i bilen ,fattar inte hur duktig ,snäll & go hon är min lilla Docka  & hon är ljuset i mitt liv .
Vi stanna till hos Kim & Marina på vägen & drack kaffe käka & babbla & det var super trevligt =) 
Angel fick present & massa beröm .
Mammis älskade Docka Angel ska öppna sin legokalender =) 
Dagens lego =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel öppnar sin monster kalender =) 
Var en fin ring i dagens lucka =) 
Mammis älskade Hjärta Angel ska öppna sin frost kalender =) 
Var en frost stämpel i dagens lucka =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel  !! 
Prinsessan Angel öppnar sin choklad kalender =) 
Älskade Angel leker hos Moster Monika =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!!  
Prinsessan Angel myser med Moster Monika =) 
Angel & Moster Mys =) 
Monika & Angel kramas innan vi ska åka =) 
Älskade Angel myser med Moster Monika !! 
Mammis älskade solstråle Angel i bilen på väg till Sverige =)
Vi köpte med maxmat som vi åt hos min Älskade Pappa =) 
Älskade Pappa & Mimmi =) 
Världens bästa Pappa & Morfar när vi satt oss i bilen & ska börja köra till Umeå ... 
Gud Vad Jag Älskar Dej Pappa & Jag Saknar dej så mycket redan !!! 
Jag & Min Älskade Pappa kramas hejdå & jag kunde inte hålla gråten borta ,gör så ont att åka :( 
Älskade Angel & Morfar kramas hejdå ... 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel så otroligt duktig i bilen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens bästa & underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Dagens instagrambild på min underbara Docka Angel =) 
Jag & Kim hemma hos Kim & Marina =) 
Angel & kim gör mat åt Angel =) 
Mammis älskade Hjärta Angel får köttfärslimpa hos Kim =) 
Världens bästa Angel så LOVELY!!! 
Kim gör i ordning köttfärslimpa till älskade Angel =) 
Min Vackra fina underbara dotter Angel gottar sej med lite mat när vi stanna till hos Kim & Marina =) 
Charmtrollet Angel så LOVELY!! 
Marina kom från sitt jobb & Angel fick en fin present =) 
Angel fick en väska med tuchpennor så man kan rita på väskan Tusen Tack snälla Marina =) 
Våran underbara Gizmo väntar på oss =) 
Gud vad JOBBIGT ,LEDSAMT SORGLIGT det var att åka från alla & jag har gråtit så jag har världens huvudvärk & helt svullen i ansiktet & jag har sån ångest att åka från alla det gör så ont & känns så FEL :((( 
ÄLSKAR Er så Mycket & saknar er redan ju =( 
Nu ska jag köra vidare & tror vi är hemma ca kl 3 inatt men verkar vara så dåligt väder det blåser regnar som bara den så kan bli jobbigt köra men e bara ta sej framåt hur jobbigt det än är .

Ha en fin kväll & natt på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen .