tisdag 15 december 2015

Så Sorgligt Åka från Min älskade Mamma :( Åkte hem till Min Älskade Pappa skönt se han igen !! Min Älskade Mormor i Norge i Ilfart till sjukhus igen :(



Vist är jag fin som Tomte hahaha =) 
Godkväll på er sötnosar ,idag har vi umgåtts & myst så mycket vi kan med älskade Mormor .
Sen åkte vi vidare till min älskade Pappa & det var super skönt få träffa han igen så här är vi nu hemma hos min älskade Pappa =) 
Kändes otroligt sorgligt & ledsamt åka från min älskade Mamma :( 
Både jag & Angel grät i bilen men hoppas få se Mamma snart igen ,Tack för allt älskade Mamma & hoppas nu ditt ben snart blir bra ,älskar dej så mycket !! 
Angel trivs bra här Hemma hos Morfar & hon busar & leker med Morfar & hans hund Mimmi =) 
Pappa åkte & handla lite & duka upp massa gott så vi babblar & myser för fullt =)
Min fina Vän Pia kom bort nu ikväll till Pappa & vi satt & babbla & hade trevligt det är längesedan jag träffa henne så det var kul att se henne igen =)  
Men är orolig för min älskade Mamma som ligger där hemma helt själv :( 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska ta dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Dagens paket innehöll massa olika ombands ett halsband & nintendo figur =) 
Angels fina halsband & figur =) 
Mammis älskade Docka Angel ska öppna chokladkalendern =) 
Mammis älskade solstråle Angel busar & ska öppna legokalendern =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Dagens lego innehåll =) 
I monster kalendern var det en ring =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Dagens innehåll i frost var en till stämpel =) 
Angel målat så fina teckningar =) 
Underbara Angel målar så fint =) 
Prinsessan Angel har målat så otroligt fint tack gumman =) 
Älskade Angel & Mormor pussas hejdå ... 
Mormor & Angel mys =) 
Världens bästa Mormor vi älskar dej så Mamma & så ledsamt åka från dej :( 
Min Lillebror hjälpte mej & Angel ner till bilen & han hade med sej sin son Leon =) 
Nu påbörjar vi resan hem till min Älskade Pappa =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Älskade Underbara Angel !!! 
Världens bästa Angel i bilen med Mammi & vi har kul & busar =) 
Mammis älskade Angel alltid så Go & Glad & nu är vi hos älskade Morfar =) 
Min Älskade Pappas hund Mimmi blev så glad när vi kom =) 
Min Älskade Pappa tänder en brasa =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Älskade Morfar har dukat fram goa till Angel =) 
Prinsessan Angel gottar sej hos Morfar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel tittar på bolibompa på min tele =) 
Gud vad jag Älskar dej Pappa & skönt få träffa dej igen =) 
Världens bästa Morfar =) 
Angel & Morfar busar för fullt =) 
Min Älskade Pappa & Angel har så kul ihop & det var ett kärt återseende =) 
Älskade Morfar har köpt massa gott fika bröd & goa till Angel =)
Nu blir de mys & umgås här =)
Rebecca skicka på massa packet som kommit hem ...
kom massa paket hem ...
Kul med massa paket ... 
& ett till packet =)
Känns skönt att äntligen vara hos min älskade Pappa igen men ändå sorgligt åka från Mamma ...

Angel busar & har kul .
Nu när jag kom till älskade Pappa fick jag ett samtal från Mamma som grät & va super ledsen för att min älskade Mormor åkt in i ilfart till sjukhuset i Norge igen ,hon har antagligen fått ett till stroke el propp :( 
Gud vad jag blir orolig & MÅSTE Åka över till Norge träffa henne innan vi åker hem till Umeå igen ...
Det är så mycket att vara ledsen & orolig för just nu så känns som jag går sönder .....  
Men Nu ska vi fortsätta ha mys & umgås så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla sötisar =)