fredag 4 december 2015

Så Fin Teckning av Angel =) Julklappar Till Katterna kom ,Lys reflexhalsband =) 4 Månader sedan min Älskade Wille-Kille somna in :(

 



GodKväll på er Godingar =) Då var det underbar Fredag igen =) 
Idag kom de mer julklappar & jag har slagit in lite mer & lagt under granen =) 
Älskade Angel hoppar upp på morgonen för att ta sitt dagens paket & hon är så otroligt tacksam & glad för allt =) 
Elin en vän till Reb kom hit & käka middag med oss idag eftersom Daniel var iväg på ngn match med jobbet =) 
Även fina Malin kom hit nu ikväll & ska sova här så vi ska ha Fredagsmys =) 
Mammis älskade Docka Angel ivrig & ska ta dagens paket = )
Älskade Angel hittar paketen själv för hon kan alla siffror nu så duktig hon är =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel öppnar sitt paket =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel blev så glad för innehållet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel fick Doc Mcstuffins hårset med hårspännen & tofsar =) 
& en till nintendo figur =) 
& en ring med prinsess krona på =) 
Angels nya ring med prinsessorna på =) 
Visst stämmer denna så bra =) 
ÄNTLIGEN =) Hitta min favorit choklad vita twix lyckan är gjord =) 
Underbara Angel har ritat så fin teckning & skrivit mitt namn & Pappi Peters namn =) 
Se vad fint står " Vibeke & Peter " Gud vad rörd jag blev så duktig min gumma är =) 
Angel ritat så otroligt fint tack älskade Angel vad fin den är =) 
Angels fina teckning jag blir så rörd =) 
Packa upp Angels ena julklänning =) 
Se vad fin med cape & massa glitterstenar =) 
Denna klänning kommer Angel att älska =) 
Slagit in lite julklappar idag =) 
De kom mer julklappar oxå =) 
Gizmos Julklapp ett reflexhalsband som lyser ,men den fick hon idag =) 
Köpte även ett halsband till Daniel & Rebeccas katter i julklapp men alla får sina idag eftersom det är så mörkt ute ...
Dom lyser otroligt bra & Blir som en extra livförsäkring för katterna för då syns dom =) 
Även för bilister osv blir det bra för man ser katterna på långt håll & kan sakta ner =) 
Instagrambild på katternas julklapp =) 
Självklart fick även Pappakatt Bubben ett halsband & tror det var första gången han har halsband & han blev så stolt & glad ,precis som han kände att han hör hemma i familjen nu =) 
Fina stolta Pappakatt med sitt halsband ,fattar inte hur nån bara kan överge sitt djur stackars han ... jag blev så rörd när jag såg hur stolt han blev över halsbandet att jag börja gråta ... 
Nu har alla katter fått på sej halsband så nu lyser det överallt här hemma hahaha 
Fina Kaira i sitt röda Reflexhalsband som lyser halsband =) 
Instagrambild på fina Pappakatt Bubben !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Angel öppnar frost kalendern =) 
Var papper med frost på att färglägga =) 
Mammis älskade Hjärta Angel & Gizmo =) 
Söta Gizmo i sitt nya halsband =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! Angel öppnar sin lego kalender =) 
Va en rolig figur att bygga ihop =) 
Gizmo kommer stolt i sitt lyshalsband =) 
Sötisen Gizmo lyser så fint =) 
Dom lyser bra halsbanden & verkar inte som katterna märker det lyser =) 
Angels fina katt Gizmo =) 
Gizmo i sitt Rosa reflexlyshalsband =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel öppnar sin monster kalender =) 
Det var läppstift palett i =) 
Älskade Angel har byggt i hop sin lego figur =) 
Nu lite fredagsmys =) 
Nu har vi dukat upp lite fredagsmyspys =) 
Världens finaste & bästa Angel !!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej =) 
Underbara Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskar dej så mycket min underbara Angel du är Mammis allt !! 
Se vad mysigt med snön som kom idag =) 
Idag är det tyvärr 4 månader sedan min älskade Wille somna in & smärtan är lika stor & saknaden är extrem :( Älskar dej Wille & Saknar Dej !! 
R.I.P Min Underbara Wille-Kille ,Älskar dej så mycket & det gör så ont va utan dej !!! 
Jag med världens bästa Hund min Wille-kille du fattas mej :( Älskar dej så mycket & jag är halv utan dej !! 

Vart en mysig fredag  fast jag känner mina tårar bränner i ögonen hela tiden eftersom jag tänker på min älskade Wille-kille som somna in idag för 4 månader sedan :( 
Gud vad ont det gör än & saknaden blir bara större & större :( 
Finns inga ord !! 
Självklart har vi tänt ljus för han i dag med som jag gör alla dagar med speciellt idag :( 
Men är glad att katternas julklappar kom idag & det var lysande reflexhalsband så dom syns bra i mörkret ,som en extra livförsäkring både för dom & bilister osv .
Nu ska vi fortsätta ha fredagsmys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar fredagskväll på er alla !!