lördag 26 december 2015

Premiär Angel Spela Hockey så Otroligt Duktig =) Glömt visa Min Nya Iphone 6S inte öppnat den än =)Älskade Angel Fick Ny Hockey Hjälm ,Klubba & Puck =)


Hej & Hopp på er Sötnosar till läsare ,Idag Fick Angel åka skridskor i sävar & gud vad hon tycker det är kul & idag var det oxå premiär första gången Angel spelar hockey & det klara hon perfekt =) 
Så vi köpte en ny hjälm ,klubba & puck till Angel i stan så hon är super duper lycklig & vi har bestämt träff med Ludde & Ebba imorgon så ska dom åka ihop för Ebba har oxå fått skridskor i julklapp =) 
Idag fick jag iallafall öppnat mitt paket med min nya bebis iphone 6s som jag fick för 3 veckor sedan men jag har inte haft tid att öppna & greja med den .
Men jag har inte pakat upp telefonen än men det blir nog i dagarna när jag har lugn & ro sitta & greja =) 
Idag åkte Daniel & Rebecca till stan shoppa lite på mellandagsrean & dom köpte massa fint =) 
Kolla andra bloggen wiiie myspys =) 
Denna låda kom för ca 3 veckor sedan men har inte haft tid & ork att öppna =) 
I ligger min lilla bebis en rosa Iphone 6s så nu har jag öppnat lådan men inte telen än men de kommer senare i dagarna =) 
Öppnat stora Lådan & i låg min nya bebis =) 
Min Nya bebis iphone 6S har legat här i 3 veckor & jag har inte hunnit packa upp den än men blir i dagarna =) 
Min Nya Iphone 6S =) 
Mammis älskade Docka Angel tar dom sista luckorna på sin lego kalendern eftersom vi glömde av det den 24e =) 
Angel tar sista luckan på legokalendern idag då vi glömde de den 24e =) 
Sista luckan med lego =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel såelar hockey =) 
Mammis älskade Solstråle Angel är super duktig på att åka skridskor & spela hockey =) 
Underbara Angel spelar hockey & är så duktig =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens bästa Angel så otroligt duktig !! 
Älskade Angel spelar Hockey =) 
Prinsessan Angel så otroligt duktig på att åka skridskor =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Åkte till stan & Angel fick välja sej en klubba & Puck =) 
& en ny hjälm & Angel valde en blå puck =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Pappi överaska med en kycklingburgare & de var gott nu efter all julmat =) 
Älskade Angel fick denna söta snögubbe av Rebecca som Rebecca gjort själv =) så söt Tack snälla Rebecca =) 
Vart en fin dag & Älskade Angel är helt lyrisk på att åka skridskor & det är otroligt duktigt gjort av henne min underbara Angel =) 
Nu blir det lite soffmys här hemma som vi är bäst på & kan säga att älskade Angel är helt slut efter all skridsko åkning =) så hon lär somna fort ikväll =) 

Ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha så hörs vi imorgon igen =)