torsdag 3 december 2015

P-Sprutan !!! Sen Åkte Vi till Stan =) Angels Sminkkalender kom =)

 
Hello sötnosar hur e de med er på andra sidan skärmen =) 
Börjar ni bli klara med allt vad som ni ska göra inför jul =) 
Jag hade en super glad Angel som snabbt sprang till sin paket kalender för att ta dagens paket =) 
Värmer så gott & se henne så glad & Mysig =) 
Idag var jag & tog P-sprutan men det var en vikarie till Maria så var super nervös men det gick bra ,skönt få det gjort så nu ska nästa tas i början på Mars =) 
Jag & Rebecca åkte till stan & shoppa lite & möte upp älskade Daniel som hade rast =) 
Sen hem & greja & det kom lite mer julklappar idag som jag ska försöka slå in i morgon =) 
Älskade Angel klipper av sitt paket =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel öppnar dagens paket =) 
Oj det var massa smått & gott i ,massa lombands bettyboop pennfack penna & en super Mario figur & En påse med nåt i =) 
Underbara Angel öppnar påsen ... 
Det var en liten bebisfigur i =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Dax för att åka till mödravården & sätta denna P-spruta ... 
Uff nu är jag nervös men ska bli skönt få gjort =) 
Köpte en stor rosa tändare i dag så söt =) 
Kairas söta lilla Kattbebis =) 
Med posten idag kom det en till adventskalender Monsters smink till älskade Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Lucka ett var det cool döskalle smink =) 
Andra luckan var det ögonskugga =) 
& tredje luckan var det ett läppstift = 
Mammis älskade Hjärta Angel öppnar legokalendern =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!!
Påse med legobitar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel målar läpparna med läppstiftet hon fick =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens bästa Angel visar stolt upp sminket hon fick =) 
Angel fick ett frost suddgummi i sin frost kalender =) 
Olof i frost som suddegummi i dagens lucka =) 
Vackra fina Angel har målat sej med sitt läppstift & nu ska öppna chokladkalendern =) 
Charmtrollet Angel så underbar & Fin !!! 
Världens underbaraste Angel äter kväljs till julkalendern =) 
Hitta några gamla fina bilder på mej & Angel =) 
Mor & Dotter KÄRLEK!!!
Hitta descaso fina gamla kort på mej & Angel så fin min docka är !!

Nu sover min lilla Prinsessa & jag har myst upp mej i soffan & ska se film på tv men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)