måndag 14 december 2015

MysDag med Min Älskade Mamma & Angel älskar att busa med Mormor =) Mikaela & Leon & Theo kom =)


Godkväll på er Godingar ,idag kom Mikaela hit med sina pojkar så Angel har busat & haft kul =)
Vi vuxna satt & fika & babbla & hade de trevligt =) 
Vi trivs bra här hos älskade Mormor men jobbigt & ledsamt se henne ha så ont & att ligga som hon gör :( 
Men hon är uppe & går fast hon inte borde för hon blir så rastlös =) 
Stackars min älskade Mamma !! 
Se andra bloggen ... 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska ta dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Dagen paket innehöll en frost vattenflaska ett silver armband ,nintendofigurer armband & en överrasknings påse =) 
Silver armbandet =) 
Frost flaskan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis älskade Docka Angel vissar stolt upp sin överaskning figur =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel spexar & ska öppna legokalendern =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Dagens innehåll i legot =) 
Charmtrollet Angel testar sin nya frost flaska =) 
Mammis älskade Solstråle Angel ska öppna monster kalendern =) 
Dagens innehåll i monster kalendern =) 
Världens bästa Angel ska öppna frost kalendern =) 
Dagens innehåll i frost en glitter penna för sminkning =) 
Underbara Angel gottar sej med frukost hos Älskade Mormor =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !!! 
Underbara Angel hoppar & busar för fullt =) 
Prinsessan Angel leker & har kul hos Mormor =) 
Vi tog lite kvällsmacka med falukorv =) 
Mammis älskade Mysiga Angel när vi ligger & myser pratar & ska snart sova =) 
Världens underbaraste Angel med sitt underbara skratt =) 
Gud vad Vacker & fin du är min älskade Angel !! 
Min Lilla solstråle somna fort efter allt bus & lek idag !! 
Jag fick beställt lite från gymgrossisten idag =) 
Rebecca skicka kort på paket som kommit hem idag =) 
Mina nta örhängen kom idag =) 
Min Lilla Prinsessa somna fort & nu sitter jag & Mamma & pratar & myser & ser på några gamla filmer på när jag var liten hahaha 

Det är så mysigt hos Mamma ,men saknar min lillasyster & det känns jobbigt nu när jag är här nere att inte kunna passa på umgås :( 
Men skötsamma inte jag som gjort fel !! Är man inte värd mer än så så är det bäst att inte ha nån kontakt alls för detta var så grovt !!!
Nu ska jag & Mamma fortsätta ha mys här & Se mer filmer & skratta lite så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll för det ska vi ha =)