onsdag 16 december 2015

Min onkel Jan & kompisar till Pappa kom Akko osv =) Min Älskade Mormor har fått Proppar i lungorna :(


Hej på er Godingar =) 
Vi börja morgonen med att öppna dagens packet =)
Sen åt vi frukost & myste med Morfar =)
Gud vad mysigt få sitta babbla & dricka morgonkaffe med Pappa igen =) 
Min Farbror Jan-Erik & Akko kom & vi fika babbla sen greja dom uppe i Pappas hus för Pappa håller på renovera =) 
Vi har haft en mysig dag & vi har tagit det lugnt & myst & slöat sett på tv & umgåtts =) 
Det är stabilt med älskade Mormor hon hade fått proppar i luggarna .så jag måste se till att åka hälsa på henne innan vi åker till umeå igen ... 
Mammis Älskade Docka Angel med dagens Paket =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel blev så glad för dagens innehåll =) 
Doc Mc Stuffins armband med olika berlocker =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel gäspa samtidigt som jag tog kortet =) 
Älskade Angel så underbar !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! Angel öppnar sin frost kalender =) 
Dagens innehåll var en Frost pennvässare =)
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! Angel öppnar legoluckan =) 
Dagens innehåll =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Angel ska öppna monsterkalendern =) 
Dagens innehåll i monsterkalendern var mer barnlösnaglar =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD!!! 
Världens finaste & underbaraste Angel =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel dansar & busar =) 
Älskade Angel & Akko busa lite =) 
Min Älskade Pappa & Onkel Jan =) 
Världens bästa Pappa & Onkel =) 
Underbara Angel dansar till barntv =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Rebecca skicka bilder på massa mer paket som kommit =) 
Många paket kom ... 
& ett till packet ... 
& ett stort paket ... 
Massa paket kom i dag ... 
Massa julklappar =) 
Vart en underbar dag & Det är mysigt vara här hos Pappa & umgås lite & så kul träffa min fina onkel Jan =) 
Nu ska vi ha lite kvälls mys & umgås så vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla =)