lördag 19 december 2015

Min Fina Vän Ylva Trollstierna kom & vi Fika jag fick present =) Vi Åkte utomlands igen =) Åkte Till Norge till Mitt Barndomshem & Min Älskade Mormor & Syster Monika =)


Godkväll Godingar ,imorse kom min fina goa vännina Ylva Trollstierna hit till Pappa & det var underbart att få träffa henne & sitta babbla & fika & jag fick hennes nya böcker osv tusen tack älskade Gumman du är ju så snäll & go =) 
Tack att du kom gumman var trevligt få träffa dej igen =) 
Sen åkte vi till Norge för jag måste få träffa min älskade Mormor innan vi åker till Umeå igen ...
Vi åkte till min stora syster Monika & så körde vi bakom henne till stället där min Mormor är just nu ,eftersom hon fick en stor stroke så har hon blivit helt förlamad i hela höger sida & kan inte prata el nåt :( 
& häromdagen fick hon proppar i lungorna så det är inte bra med henne :( 
Jag fick lite av en chock när jag såg hur illa det var :(
När vi kom in i rummet sa Monika att "Mor Vibeke er her" då öppna hon vänster öga & stirra runt i rummet sen såg hon mej & tittta länge länge sen brast hon ut i gråt & vifta med vänster hand att jag skulle komma närmare .
Jag gick fram krama henne & trösta henne ,jag förstod att hon blev glad över att jag kommit .
Ja satte mej bredvid henne & prata & berätta hur mycket vi alla älskar henne osv .
Det var otroligt tungt se min älskade Mormor såhär :( 
Peter & Angel tog min bil & körde efter christina hem till Monika där Tor & Adrian var medans jag & Monika var kvar hos Mormor några timmar till .
Gud vad Jobbigt ,tungt sorgligt det var att gå & säga hejdå till älskade Mormor & inte veta om de var sista gången jag ser henne :(((
På vägen hem till Monika hämta vi upp pizza som vi käka & vi ska sova över här tills imorgon ,
Mysigt vara i mitt barndomshem & sova i mitt gamla barnrum en otroligt mysig känsla =) 
Men kändes konstigt vara där utan både Morfar & Mormor :( 
Min Älskade Stora syster Monika duka upp & gjorde så mysigt & vi satt & prata & hade systerMys på hög nivå =) 
Angel & peter somna tidigt & Tor gick ut med några kompisar så det var bara jag & min stora syster som satt & hade trevligt & Vi kom varann närmare & de blev massa skratt kan jag lova =) 
Gud vad rörd jag blev när jag gick in på fb idag .... 
Min underbara väninna Victoria har utnämnt mej till årets eldsjäl tack älskade Gumman !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Angel öppnar monster kalendern =) 
dagens lucka var det läppstift i =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel öppnar Lego kalendern =) 
Dagens lego =) 
Mammis älskade Docka Angel öppnar Frost kalendern =) 
Det var 2 st färg pennor & tyvärr råka Angel öppna en till lucka som det var en hjärt stämpel i =)  
Älskade Angel bygger ihop dagens lego snabbt =) 
Prinsessan Angel visar stolt upp sitt bygge =) 
Underbara Angel bygger & fixar =) 
Se vad fint Angel bygger legot =) 
Angel vill korta allt =) 
Angel bygger i olika varianter =) 
Angel så duktig på att bygga lego =) 
Prinsessan Angel ,Mammi & Ylva =) 
Charmtrollet Angel kramas med Mammi & Ylva =) 
Jag & Min Underbara Vän Ylva Trollstierna =) 
Mammis älskade Hjärta Angel kramas med mej & Ylva =) 
Jag & Min Fina Vän Ylva kärt återseende =) 
Dagens instagrambild på mej & min fina vän Ylva =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser med Mej & Ylva =) 
Jag fick dessa två böcker som Ylva skrivit & 2 lekar tusen tack älskade Gumman vad snäll du är =) 
Mammis älskade Solstråle Angel & Ylva myser & busar =)
Angel målar & Älskade Morfar & Mimmi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Älskade Morfar =) 
Se vilken fin teckning Underbara Angel målat på våran Gizmo som vi saknar =) 
På Väg till Norge stanna vi & käka på Burger king =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Angel fick en gitarr i sin barnbox på burger king =) 
Vi var inom gottebilen på svinesund =) 
Mitt älskade Barndomhem =) 
Hemma hos min älskade stora syster Monika som tagit över vårar barndomshem =) 
Angel & Monika inne hos älskade Mormor ... 
Underbara Angel tyckte det var ledsamt se gammelmormor Laila ... 
Jag sitter & pratar & klappar min älskade Mormor ... 
Peter var framme & hälsa & sa några ord till fina Mormor ... 
Peter blev oxå illa berörd av att se min Mormor såhär :( 
Mammis älskade Hjärta Angel hälsar på gammelmormor Laila som är jättesjuk :( 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !!! 
Min Fina underbara Mormor Laila som fått stor stroke så hon är förlamad & kan inte prata el nåt utan bara ligger & fick precis proppar i lungorna :( 
Mormor har ett fint rum på det stället hon är på ...
Jag satt med älskade Mormor i flera timmar & berätta allt jag vill få sagt & att jag Älskar henne & att hon måste kämpa & bli bra & jag hälsa från alla att vi tänker på henne & jag sa allt jag vill få sagt ifall det var sista gången :( 
Vi hämta Pizza på vägen hem till Monika ... 
Jätte juligt & mysigt i Rygge min hemstad =) 
Monika har dukat upp massa gott =) 
Dagens instagrambild på allt gott Monika dukat fram ... 
Pizzorna vi hämta & det finns inget godare än Norska pizzor =) 
Underbara Angel & Adrian hade klätt julgranen när jag & Monika kom =) 
Världens bästa & underbaraste Angel busar & leker bra med Adrian =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Fina Angel & Adrian leker bra ihop & hade super kul ihop =)
Vart en tung & jobbig dag & det känns som de är så mycket sorg just nu som jag inte vet hur jag ska hantera just nu ,

Men jag är otroligt glad av att vi är i Norge just nu & jag vart hos min älskade Mormor .
Det är otroligt mysigt här i mitt barndomshem som min stora syster Monika tagit över & vi njuter verkligen & har systerbabbel & myskväll =) 
Nu ska vi fortsätta mysa & prata gäller passa på när vi väl ses =) Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)