torsdag 17 december 2015

Massa Mys Hos Min Älskade Pappa =) Kommit massa paket hem & Min Julklänning har kommit =)


Godkväll i alla hus & hem ,vi har haft en fin dag här hos Pappa & det är trevligt & kul att vara här & Angel trivs bra =) 
Vi har busat lekt massa & myst hela dagen =) 
Det är underbart vakna & få dricka morgonkaffe med Pappa igen =) 
Pappa har det mysigt & fint här & vi babblar ,fikar & har trevligt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! Angel ska öppna dagens paket =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska öppna frost =) 
Det var en till fast blå glittersmink penna =)
Mammis älskade Docka Angel öppnar monster kalendern =) 
Det var en kajalsminkpenna i =) 
Mammis älskade Hjärta Angel öppnar legokalendern =) 
Dagens innehåll =) 
Underbara Angel byggde ihop legot direkt =) 
I dagens paket var det Frost armband med olika smycken att sätta på =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !!! 
Älskade Angel har gjort armbanden så fina =) 
Angel grejar för fullt med frost armbanden =) 
Mammis älskade Solstråle Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Världens bästa Morfar busar med Angel =) 
Underbara Pappa i Angels mössor =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel spexar med Morfar =) 
Angel gjort fina armband =) 
Pappa gjorde supergott potatismos & köttbullar =) 
Mysigt med en brasa =) 
Dagens instagrambild =) 
Älskade Angel bygger koja & busar =) 
Prinsessan Angel har gjort en koja typ & har ficklampa & ser på bolibompa på min tele & myser =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Världens bästa Angel myser för fullt =) 
Rebecca har slagit in fler julklappar hemma & skicka bild =) 
Mina Honynssalvor har kommit =) 
Mer paket ... 
& mer paket har kommit...
& ett litet paket .. 
Ett mellan paket har kommit =) 
& ett till paket =) 
Så kul med massa paket =) 
& ett till paket =) 
Även Angels julklänning kom =) 
Se vad fin Angels ena julklänning är =) 
En röd klänning till mej ... 

Kul att det har kommit så många paket hem =) 

Hoppas nu att min julklänning passar ,för lär inte va många dagar kvar till julafton när vi kommer hem =) 
Nu blir det mysa ner sej i soffan & umgås med min älskade Pappa så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla mina fina läsare =)