lördag 5 december 2015

Mammi & Angel Mys =) Putte Renoverar Kontoret =) Malin åkte hem !!


Älskar dej så mycket min underbara Angel !! 
Godkväll i alla hus & hem då var vi redan framme på Lördag igen ,gud vad fort dagarna går =) 
Det blev en mysig frukost & min lilla solstråle Angel flög upp som en sol & var ivrig på dagens paket =) 
Malin åkte hem idag för hon skulle ut med Jeppe & imorgon kommer hennes gubbe hem så hon ville greja lite inför det hemma  så mysigt & kul för henne =) 
Daniel & Rebecca åkte till stan & skulle käka med rebs farmor sen till Elin & Andre =) 
Så Jag & Älskade Angel har Lördagsmys själva & myser rejält =) 
Putte åkte till stan efter en heldags renovering av kontoret =) 
Han åkte på gitarrs men han åkte inte ut förens vid 23,30 så blir inte så länge men han skulle lyssna på nåt band så kul för han =)Skönt han har börjat renovera kontoret i huset i sävar & det blir super bra =)
Mammis älskade Solstråle Angel ska ta dagens paket =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel öppnar sitt paket =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel blev så glad när hon såg vad som var i =) 
Dett Frost halsband 3st & 3 st armband & en ring & en till nintendofigur var i dagens paket =) 
Världens bästa Angel blev så glad över sitt paket =) 
Underbara Angel tar på sej armband & halsbanden direkt =) 
Älskade Angel blev så glad över dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel öppnar sin monster kalender =) 
Detta bodyglitter var i monsterkalendern idag =) 
Charmtrollet Angel blev så glad =) 
Denna fina frost stämpeln var i dagens lucka =) 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Detta var i legokalendern idagens lucka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel bygger i hop legosaken hon fick idag =) 
Underbara Angel =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel gottar sej med middag till tven =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Gud vad jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel =) 
Angel hjälpte Mammi duka upp lite Lördagsmys =) så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Min Underbara Lillasyster & hennes Salim =) 
Så fina dom är & gud vad jag Saknar dom .... 
Min Älskade Fina lillasyster Linda ,älskar & saknar dej gumman !! 
Putte har hunnit massa med kontoret i dag & nu ikväll var han på gitarrs & han skicka massa sms & bilder & videoklipp & ringde osv så det är kul =) 

Jag & Angel har myst & haft en lugn kväll i soffan framför tv =) Nu sover min lilla solstråle & jag ska se lite på en film =)
Vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla fina läsare =)