måndag 28 december 2015

Katja & Tomas Kom =) Malin & Jimmyy kom vi Byte julklappar =) Björn kom förbi =) Georg Jensens Ljusstakar Wiiiie =)



Godkväll på er Sötnosar , idag åkte vi till vårdcentralen så fort vi vakna eftersom älskade Angel sa igår kväll att hon hade så ont i vänster öra.
Dom kolla i örat & det var ingen öroninflamation på gång så det var skönt & höra & Angel har inte ont idag som tur är .
Jag avskyr om min lilla Prinsessa har ont någonstans då vill jag hellre kolla en gång för mycket än förlite =) 
Idag kom Katja &Tomas hit & vi byte julklappar =)
Jag fick saffran i en fin burk & hemmagjord blåbärsylt & hjortronssylt i jättefina burkar tack snälla vad fint =)
Vi fika & Babbla lite & det var trevligt .
Björn kom & var med & babbla & fika =) 
När Katja & Tomas skulle åka kom fina Malin & vi byte julklapp & jag fick ett sett med 4 st olika örhängen tack gumman =) 
Vi satt & babbla & Hade trevligt sen kom Malins kille Jimmy hit & var med & babbla en stund & det var trevligt träffa han =)
Vi har grejat lite hemma &  idag köpte vi en plog till fyrhjulingen =) 
Angel & Pappi åkte till isen i sävar & åkte lite skridskor & Busa =) 
Jag fick 2 st Georg Jensen av Victoria idag för 350kr rena fyndet kan jag säga & just märket Georg Jensen är super dyrt men så snyggt & stilrent & verkligen LYX & EXKLUSIVT =)
Så just Georg Jensen ska jag börja samla på igen eftersom jag hade en superfin skål av Georg Jensen Silver innan men tyvärr har den fått fötter & försvunnit & sen fick vi en fin Georg Jensen skål i bröllopspresent 2008 ,så nu är det bara börja samla på allvar för den serien är oslagbart snygg =)
Såg min stora syster Monika hade mycket av Georg Jensen hemma i Norge så de var så jag kom att tänka på mina skålar  & jag bara älskar den serien så nu blir det att samla på allvar =) 
Fick även en beställningsbekräftelse på nya vardagsrummsbordet jag beställt & det kommer den 30e wiiie så kul få lite nytt =)
Fick skickat upp dvd filmer jag beställt till min Älskade Stora syster Monika så hoppas hon får dom fort nu =)

Kolla andra bloggen som vanligt på allt mysopys =)   
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Docka Angel i väntrummet på vårdcentralen =)
Idag kom äntligen nya snöplogen till fyrhjuingen =) Blir perfekt skota av gården med =) 
Kom paket med posten idag =) 
Med söta björn finger vantar till Angel =) 
Även Min Älskade Stora syster Monikas dvd filmer kom så dom skicka jag till Norge i dag =) 
Detta snygga vardagsrums bord levereras den 30e wiiie så underbart =) 
Katja kom med denna fina påsen =) 
En fin burk med saffran,en fin burk med blåbärsylt & en fin burk med hjortronssylt Tusen tack Gumman =) 
Malin kom med detta Fina paket =) 
Med 3 par örhängen tusen tack gumman vad fina =) 
Tänt en mysbrasa =) 
Jag har fått huvudvärk & känner mej frysen så finns inget bättre än en mysig värmande brasa =) 
Fina Malin & hennes Jimmy =) 
Malin & Jimmy myser =) 
Trevligt ha Malin & Jimmy här =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel spelar hockey för fullt & hon är ju så otroligt duktig =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Träffa kompisar vid isen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD!!
Mammis Älskade Solstråle Angel så Underbar !! 
Ja som ni ser så är priserna på Georg Jensen silver rätt dyrt ... 
Georg Jensen är otroligt Dyrt men så extremt snyggt & stilrent & exklusivt =) 
Idag fick jag köpt 2 st såna här Georg Jensen ljusstakar för 350 av Victoria fick så billigt för det var som typ julklapp =) 
Självklart blev det instagrambild på mina nya Georg Jensen ljusstakar I LOVE THEM =) 

Vart en underbar dag & jag är så lycklig att Älskade Angel inte hade öroninflamation & att hon inte har ont i örat idag =) 
Angel älskar att åka skridskor & längtar redan nu tills imorgon hon är ju så söt & duktig =) 
Har vart mysigt ha fika gäster här idag & det bästa av allt är att jag har 2 st Georg Jensen ljusstakar Wiiie så underbart & nu längtar jag till nya vardagsrumsbordet kommer & nu vill jag städa bort all jul men får vänta till efter nyår sen ska jag göra fint & fräscht här hemma gud vad kul & gud vad jag Längtar =) Ha nu en underbar kväll för det ska vi ha så höres vi imorgon igen =) Massa Massa