fredag 25 december 2015

Kajsa-My & Andreas Åkte Hem !! PREMIÄR ,Älskade Angel kan nu Åka både Rullskridskor & skridskor själv =) Wiiie Så Duktig Hon Är =) Angel åker Rullskridskor här inne hela tiden =)



Underbart =) 
Godkväll på er Godingar & God Fortsättning önskar vi er alla =) 
Imorse tog Angel på sej sina rullskridskor det första hon gjorde sen har dom vart på här inne hela dagen & kvällen =) 
Efter frukost & massa kaffe åkte tyvärr Kajsa-My & Andreas hem ,det blev tomt direkt men hoppas dom kommer snart igen =) 
Angel fick på sej sina skridskor & ut med sparken & testa åka skridskor för första gången & gud vad Duktig hon är =)
Jag blir riktigt imponerad hur fort Angel lär sej .
Vi har massa is på hela gården & den är då inte jämn nånstans men Älskade Angel åkte & tyckte det var super kul =) 
Angel fick åka en sväng på en riktig isbana i täfteå & det var på mindre än 5 minuter så åker lilla Angel helt själv =) 
WOW HURRA GRATTIS !!! Gud vad  DUKTIG Angel är jag är så imponerad att jag finner inga ord =) 
Så nu kan Älskade Angel simma ,åka skidor ,cykla utan stödhjul & nu Åka skridskor & rullskridskor & hon är ju bara 5 år =) 
Gode gud vad duktig hon är & såååå LÄTTLÄRD  att jag knappt tror det är sant ju =) 
Men jag är så stolt så jag spricker över älskade Angel =)
ÄLSKAR DEJ så mycket Angel !!  
Angel är super glad & tycker det är så kul att åka skridskor så
Imorgon ska vi åka till isbanan vid badhuset i sävar så ska hon få åka mer skridskor =) 
Annars idag har vi små grejat & satt saker på plats & Angel leker med allt fint hon fått men hon har på sej sina rullskridskor hela tiden här inne & åker runt på dom & måste säga wow så duktig hon är =) 
Massa mer m,ys i dag kolla andra bloggen wow så myspys helt underbart ;) 
Jag är så lycklig ;) 
Underbart ha en lasbil på gården =) 
Andreas på väg in i lastbilen... 
Nu åker dom tyvärr hem ... 
Underbar fin lastbil =) 
Premiär Mammis älskade Guda Gåva Angel på skridskor för första gången =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Älskade Angel vurpa lite men de är ju sån ojämn is här ute så det är super svårt men tur Pappi höll i henne =) 
Mammis älskade Docka Angel på skridskor =) 
Mammis älskade Hjärta Angel vila lite på sin spark ,den är bra att ha till mycket =) 
Prinsessan Angel så LOVELY Angel på isen i Täfteå =) 
WOW HURRA PREMIÄR =) Tog Bara 5 min så kunde Älskade Angel åka själv Gud vad DUKTIG du är min underbara Angel =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis älskade Solstråle Angel passa på leka lite på lekplatsen oxå =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Jag & Angel sortera hennes Lombands & nu börjar vi få ordning på dom & det blir super bra =) 
Har glömt visa världens bästa salva honungssalva som är bra för allt =)
Angel har haft massa ute lek & bus & Även inne har vi lekt myst & busat & nu ska vi mysa ner oss i soffan se lite julfimer & äta gott & bara vara =) 

Så ha en underbar kväll på er ni oxå för det ska vi ha så hörs vi imorgon igen =)
Kolla andra bloggen wow säger Ja bara ;)