tisdag 8 december 2015

Grattis Älskade Hampus på din dag =) Så Glad vi Äntligen är hos Min Älskade Lillasyster =) Min Fina LilleBror Stefan & Hans Fina Fru Marie & deras son Liam kom =)

 
Hipp hipp Hurra Stort Grattis älskade Hampus på din 12årsdag =) 
Jag & Angel var framme efter kl 06 i morse så jag var rätt trött & slut & ont i kroppen eftersom vi bara hade 2 snabba stopp =)
Men jag är så imponerad av Angel så otroligt duktig ,snäll & Go hon är & rena drömmen & åka bil med =) 
Vi skratta & Busa för fullt & hade det trevligt hela resan & allt gick super bra =) 
Så underbart att vara hemma hos min älskade Lillasyster & hennes familj igen =) 
Idag kom min älskade Lillebror Stefan & Hans Fru Marie & deras son Liam hit på kalas & vi käka skratta & umgicks =) 
Så mysigt att träffa min fina lillebror & hans familj igen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel sträckte ut sej på Moster lindas soffa när vi kom imorse =) 
Trött & sliten Mammi äntligen är vi framme =) 
Mammis älskade Docka Angel ska öppna sina kalendrar & får öppna 2 luckor eftersom vi satt i bilen hela kvällen/natten =) 
Ena luckan i frost var det fina papper att färglägga =) 
& Ni andra luckan på frost var det frost kritor =) 
Prinsessan Angel äter en korv i bröd till frukost =) 
Mammis älskade Solstråle Angel ska öppna monster kalendern =) 
Ena luckan var det ett hårband .. 
& i andra luckan var det en tåspretare som man har när man målat naglarna =) 
Nu ska Mammis underbara Angel öppna lego kalendern =) 
Ena luckans innehåll ...
Andra luckan i legokalendern =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! Angel ska öppna dagens paket =)
Det var massa tillbehör till ombands & en figur & ett överrasknings paket =)
i överrasknings paketet var de en söt bebis =)
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Världens bästa Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel =) 
Mammi,Angel & Hampus =) 
Underbart sitta i Moster Lindas soffa =) 
Mammi & Angel packar upp Hampus packet som han ska få av oss =) 
Grattis älskade Hampus på din 12 årsdag =) 
Hampus blev jätteglad =) 
Fina Hampus fyller 12 År idag =) 
Angel gav Hampus en smart watch =) 
Hampus kramar & tackar Angel =) 
Hampus kramar mej & Tackar =) 
Kusinerna Angel & Hampus =) 
Moster Linda fick mössor till sina stolar av oss =) 
Linda har dukat upp till kalas =) 
Wow vilken supergod kalas fika =) 
Födelsedagsbarnet Hampus skär tårtan =) 
Mammi & Angel & Marie & Liam ,Hampus & Stefan =) 
Nu blir det kalas fika för Hampus =) 
Prinsessan Angel ,Hampus,Liam,Marie & Stefan =) 
Underbart vi satt & fika & babbla & hade mys =) 
Mammi & Angel myser för fullt hemma hos Linda ,Hampus & Salim =)
Hampus,Angel & Liam =) 
Angel,Hampus & Liam har kul ihop =) 
Charmtrollet Angel skrattar & busar med sina kusiner =) 
Älskade Angel har så kul =) 
Söta Liam som jag är faster till =) 
Angel ,Liam & Hampus !! 
Vi babblar & har trevligt =) 
Angel fick en chokladkalender av Moster Linda =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!!
Liam kramas hejdå =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel & Liam kramas hejdå =) 
Vi tog kina mat till kvällsmat =) 
Mmmm YUMMIE så gott med kina mat =) 
Rebecca skicka bilder på paket som kommit hem =) 
Mina nya leggings har kommit =) 
Super fina leggings väntar n hemma på mej =) 

Det är så underbart att vara här & vi njuter som bara den =) Fast idag har vi vart slöa & trötta men var super trevligt att träffa min lillebror synd han har precis opererat bort en knöl på halsen som dom ska kolla om det är cancer :( 
Känns så overkligt att sitta här i min älskade Lillasysters Soffa & blogga =)
Gud vad jag har längtat & saknat henne & dew var det enda jag tänkte på när jag körde hela natten att snart e jag hos min älskade Lillasyster tjohooo vad mysigt & kul detta ska bli =) 
Nu ska vi fortsätta mysa här så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)