torsdag 24 december 2015

God Jul Alla Mina Fina Läsare !!!Kajsa-my & Andreas Kom =)



Underbart jag har allt jag någonsin önskat mej =) 
Är jag fin som Tomte =) 
God Jul på er alla från oss =) 
God Jul på er alla mina fina Underbara Läsare ,jag börja min underbara julaftons morgon med att kliva upp förre alla huset & njöt av en gott kopp kaffe sen en lång härlig juldusch =) 
När hela huset vakna sprang min lilla Angel & kolla sin julstrumpa hon hängt & Tomten har vart här i natt & stoppat i strumpan till Angels lycka =) 
Sen körde jag till netonet & hämta Kajsa-My & Andreas som hade lossat där med lastbilen .
Det var trevligt att dom kom hit vi fika & surra & när vi börja förbereda dukning & julmiddag var dom tvungna åka för deras vilotid var slut .
Peter var snäll & körde dom till netonet där deras lastbil stod .
Här hemma började kalleAnka som vi satt & myste till .
Efter en lite nstund kommer bara Kajsa-My in genom dörren igen & jag blev lite chockad =)
Då hade dom ringt sin chef & fått tillåtelse att stanna tills imorgon =)
Vi kolla på Kalle & Hade Mys =)
Efter Kalle Anka käka vi julmiddag & hade trevligt . 
Älskade Daniel & Rebecca hjälpte till med middag osv & det var så mysigt ha dom här nere i år =)
När vi satt & mös i soffan efter julmiddagen såg vi Tomten komma gåendes & Angel blev lyrisk av glädje & kolla i fönstret när Tomten kom gåendes med sin säck & lykta =) 
Först var Angel lite reserverad mot Tomten men det släppte på nån minut sen sprang Angel & Hjälpte Tomten dela ut paket & Läsa på paketen för Angel är smart hon vet ju hur hennes namn stavas så hon var framme fort >& ivrig & skulle hjälpa tomten läsa =) 
Tomtens tog upp första paketet & Angel skulle hjälpa han läsa   blev hon super glad & brast ut det är mitt namn så den är till mej hihi lilla sötnosen så duktig hon är =)
Efter Tomten vart här börja vi dela ut julklappar & Angel var helt lyrisk & super super glad för varenda julklapp hon fick & hon sa flera gånger att jag har ju fått ALLT jag önskar mej =)
Favorit julklapparna var nog rullskridskorna hon fick från oss & dom riktiga skridskorna från Daniel & Rebecca =)
Putte har kommit med flyg till sth från thailand & han ska sova på hotell tills imorgon & ta tåget hem till umeå .fy vad trist fira jul på ett plan & sen själv i sth ...
God Jul Min älskade Angel !!!
Underbara Angel tar årets sista Paket på paket kalendern =) 
Älskade Angel är ivrig öppna sista paketet =) 
Angel klipper av snöret paketet hängde på =) 
Mammis älskade Docka Angel fick en docka i dagens paket =) 
Se så Lycklig Angel blev av att Tomten fyllt hennes strumpa =)  
Prinsessan Angel kollar sin julstrumpa =)
Mammis älskade Guda Gåva Angel så Go & Glad !! 
Mammis älskade Solstråle Angel =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!!
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!!
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Fina Kajsa-My & Andreas =) 
Kajsa & Andreas myser =) 
Mammis älskade Hjärta Angel i sin Julklänning så fin !! 
Världens vackraste & Finaste Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Charmtroll Angel så fin i sin julklänning !! 
Prinsessan Angel framför julgranen så underbar Angel är !! 
Mammis Älskade Underbara Solstråle Angel så vacker !! 
Dagens God Jul bild på instagram !!! 
Börjar småduka till julmiddagen ... 
Instagrambild på min fyrklövern disney jul servise =) 
Angel & Kajsa =) 
Prinsessan Angel gav Kajsa julklapp eftersom dom skulle åka ... 
Charmtrollet Angel ger Kajsa en julklapp =)
Fina Angel & Kajsa =) 
Kramkalas innan kajsa skulle åka ... 
Angel ger Andreas julklapp innan dom åker =) 
Älskade Angel & Andreas =) 
Prinsessan Angel i soffan & ska se Kalle anka =) 
Världens vackraste & Finaste Angel !!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Vackra Angel dagens instagrambild !!! 
Älskade Angel kollar ut genom fönstret & ser Tomten komm med säck & lykta =) 
Tomten kommer ..... 
Tomten fick lämna renarna uppe vid vägen för det var så isigt här ute =) 
Nu äntligen kommer Tomten till Angel =) 
Tomten kommer in för att träffa Angel =) 
Tomten fråga om det fanns några snälla barn här & då ropa Angel " Jaaaaa Jag " hahaha sötnosen min =) 
Älskade Angel var lite blyg först så store bror Daniel fick följa med fram till Tomten =) 
Angel var lite reserverad i nån sekund =) 
Sen släppte det & Angel gav Tomten en kram =) 
Prinsessan Angel satte sej i Tomtens knä =) 
Se Vilken UNDERBAR Bild på Underbara Angel & Tomten =)
Angel sprang fram & Tillbaka & prata med Tomten =) 
Angel & Tomten prata en stund & det var kul tyckte Angel =) 
Angel & Tomten myser =) 
Nu ska Angel hjälpa Tomten dela ut paket & läsa =) Första paketet var till Angel =) 
Tomten tog upp flera paket ... 
& Angel så snäll & hjälpte Tomten dela ut ... 
Angel & Tomten försökte läsa på paketen =) 
Älskade Angel pekar & visar Tomten att han tappa ett paket på golvet haha 
Angel så duktig & Hjälper Tomten dela ut paket till alla =) 
Angel var helt lyrisk & tyckte detta var supåer kul vara tomtens hjälpreda =)
Mammis älskade Angel är så lycklig & Glad det är stort att få träffa tomten =) 
Angel & Tomten jobba bra som ett team =) 
Vackra Angel & Tomten världens underbaraste Tomte bild m,an ser Angels lycka lysa =) 
Älskade Angel med store bror Daniel & Rebecca !!! 
Mina Älskade Barn Daniel & Angel & svärdotter Rebecca ,gud vad jag Älskar er !! 
Här kommer kort från en annan kamera från början när Tomten kom =) 
Angel & Tomten kramas ... 
Angel lite spänd & ivrig på samma gång =) 
Första julklappen var till älskade Angel =) 
Andra julklappen var till Pappi =) 
Tredje julklappen var till Mammi =) 
Man ser Angels lycka verkligen stråla om henne det var så kul få hjälpa Tomten =) 
4e julklappen var till Älskade Daniel =) 
5e Julklappen var till Älskade Gizmo =) 
6e Julklappen var till Älskade Rebecca =) 
Angel kramar Tomten & Tackar så mycket för julklapparna =) 
Prinsessan Angel & Tomten har en mysig pratstund =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så lycklig =) 
Angel & Tomte Mys =) 
Fina Kajsa & Andreas fick sina julklappar förre tomten kom eftersom dom åkte ,,men kom tillbaka =) 
Angel öppnar sin julklapp av Pappi =) 
Underbara Angel blev super glad för det var en snowkick hon fick av Pappi =)
KÄRLEKSBARNET Daniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!!
Nu ska vi äta julmiddag =) 
Prinsessan Angel,Kajsa,Andreas ,Daniel & Rebecca sitter till bords =) 
Nu ska vi strax äta julmiddag =) 
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !!! 
Underbara Angel är så lycklig av att ha träffat Tomten =) 
Prinsessan Angel blev helt lyrisk när hon öppna julklappen från Daniel & Rebecca ,,,ett par skridskor som hon önskat sej läääänge =) 
Angel ville självklart testa dom direkt =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så lycklig över sina skridskor =) 
Älskade Angel fick även ett par rullskridskor av oss & Se så  STOLT & GLAD Angel är över sina rullskridskor =) 
Prinsessan Angel i sina rullskridskor =)
Gizmo fick en radiostyrd mus =) 
Älskade Angel öppnar paket med sina rullskridskor på haha 
Världens bästa Angel ville inte ta av sej rullskridskorna =) 
Gizmos julklappart lite smått & gott =) 
Angel fick 2 st tröjor av Farmor & Farfar =) 
Angel fick frost mugg & doc mc stuffins doktorväska & Frost te servise av oss =)
Badkar till dockor & en mjukis figur av oss.. 
Denna frost docka lyser & spelar & dansar fick Angel av My & Vincent =) 
Av Morfar fick Angel en röd gitarr klocka Barbie docka frost & en väska med massa smycken i & frost te servise =) 
Av Mormor fick Angel ett set med barbie docka & massa kläder & en baddocka till badkaret hon fick ... 
Av Moster Linda me familj fick Angel doc mc stuffins mjukdocka ett stort sminkset & frost mössa =) 
Den lilla rosa väskan är full med smycken Angel fick av Morfar =) 
Angel fick frost leggings av oss 
Angel fick frost klänningar med tillbehör av Morbror Stefan med familj ... 
Angel fick scrapbooking av Morbror Johnny med familj =) 
Angel fick doc mc stuffins skor som lyser av oss 
Frost puzzel av oss ... 
Frost sängset av Mormor =) 
Lego av oss ...
Liten överblick på några paket =) 
Angel fick en till docka som lyser på magen & spelar av oss 
Lite mer av Angels julklappar =) 
Angel fick en rosa jordglobb av oss som hon önskat sej länge =) 
Angel fick en till tårta i trä av oss & här ser ni frost barbie dockorna hon fick av morfar & barbiedocka med massa kläder av Mormor & doc Mc Stuffins docka med tillbehör av oss ...
Angel fick lego hinkar & en almanacka hon önskat sej av oss ...
Angels doc mc stuffins mjukdocka & frost pennfak med massa pennor osv i & frost mössa av moster Linda med familj .. 
Badkarr till dockorna & mjukisdjur som gör massa grejer av oss 
Söt baddocka av Mormor & trätårta & annan mjukdocka som lyser av oss & frost docka av My & Vinnie =) 
Angels julklappar =) 
Massa olika målar & Pysselböcker fick Angel av oss =) 
Stor Sminkväska av Stora syster Linn =)
Massa Massa lådor med lomband av store bror Anders & frost diadem & frost muffar av Anders med familj =) 
Mjukispanda lomband frost bok osv 
Angels julklappar ... 
Angel fick skridskor av store bror Daniel & Rebecca =) & Rullskridskor av oss =)
Snowkick av oss 
Frost sängset ,målarkritor,lombands osv Det MASSA MASSA  mer saker som jag inte skrivit upp här just nu men ni ser på bilderna =) 
På rosa tröjan ser man frost öronmuffar Angel fick av store bror Anders =) 
Angels rullskridskor hon fick av oss =) 
Angels skridskor hon fick av store bror Daniel & Rebecca =) 
Jag fick ett marlyn set & en korg med dusch cream bodylotion osv & ett set med fina värme ljus ,& doft stickor från rituals av Älskade Daniel & Rebecca =)   
jag fick dessa 4 st julklappar av älskade Daniel ,Rebecca & Angel !!! Massa mer julklappar i andra bloggen ;) 
Vart en underbar jul & det värmer mitt hjärta se Angels glädje & lycka & hon verkligen stålar =)

Mina tankar går till min älskade Mamma & Pappa & min Mormor & Min syster Linda att det blivit som det blivit gör ont :( Tänker även på min stora syster Monika & hennes dotter Christina osv i Norge ,känns även sorgligt att inte få fira med min stora son Anders & min stora dotter Linn men dom firar med sina familjer osv i år .
Men gud vad jag önska vi kunde firat ihop allihop .
SAKNAR &ÄLSKAR  ER allihop & GOD JUL på er !!!
Men jag försöker hitta glädjen här & de är trevligt kajsa & Andreas är här .
Det bästa med allt är att se Angels så Underbar go & glad & helt LYRISK  av allt fint hon fått =) 
Det värmer mitt hjärta & gör att jag mår bra ,min lilla Prinsessa Gud vad jag älskar dej & Du är verkligen ljuset i mitt liv Angel !! 
Efter hälften av paketen sa lilla Angel nu orkar jag inte öppna mer nu tar vi pause & de blev ingen lång paus hon var på o öppna paket efter nån minut igen haha 
Angels favoriter var helt klart skridskorna hon fick av Daniel & Rebecca & rullskridskorna hon fick av oss =) 
Nu ska vi fortsätta mysa & äta gott & se tv & umgås lite & njuta av julen & se när älskade Angel helt lyriskt leker & grejar med allt hon fått =) 
Finns inget bättre än att se sina barn lyckliga & just nu leker Angel & grejar för fullt med rullskridskorna på sej dom vill hon aldrig ta av sej säger hon sötisen =) 
Ha nu en underbar fortsatt God Jul på er alla så hörs vi imorgon igen =)