söndag 13 december 2015

Glad Lucia På er =) Älskade Angel Lussa för underbara Mormor =) Älskade Anders & Marie kom på Lussefika & Mikaela ,Leon & Theo kom =)

 
God kväll på er alla Godingar & Glad Lucia på er alla !!! 
Imorse gick jag & Angel upp & gjorde oss klara & Angel var Lucia för älskade Mormor som blev super glad =) 
Angel är världens finaste & Vackraste Lucia & hon sprider sån kärlek & värme var hon än är min lilla solstråle =) 
Det kom en granne till Mormor & fika oxå så Angel fick lussa lite extra =) 
Sen kom min älskade Son Anders & hans Marie & vi fika babbla & hade super trevligt =) 
Så skönt få träffa Anders igen =) 
Mikaela som är min lillebror Johnnys sambo kom oxå bort till Mamma med deras 2 söner Leon & Theo så Angel & killarna busa & lekte för fullt =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel öppnar dagens paket =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Dagens paket innehöll nytt Lucia Linne rött band & nintendo figur & ett fint Ängel armband =) 
Angel blev så otroligt glad över dagens paket =) 
Världens vackraste Lucia underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel så vacker !!! 
Underbara Angel redo att lussa för älskade Mormor =)
Älskade Angel dansar lite som Lucia =) 
Mammis älskade Hjärta Angel ska nu lussa för Mormor =) 
Prinsessan Angel redo att Lussa för älskade Mormor =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel sjunger & lusar för fina Mormor =) 
Angel ger Mormor lussekatter & pepparkakor på sängen =) 
Underbara Angel & Mormor =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel & Mormor så fina 
Världens Vackraste Angel som Lucia !! 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Lusar för Mormors granne Vivi oxå som kom på besök =) 
Underbara Angel & Vivi =) 
Dagens instagrambild !!! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Fina Angel !!! 
Prinsessan Angel & Mormors granne Vivi =) 
Angel ska öppna sin monster kalender =) 
Dagens innehåll var klisterlapp & sminkborste ... 
Angel spexar & ska öppna lego kalendern =) 
Dagens innehåll =) 
Nu ska Hjärtat Angel öppna frost kalendern =) 
Dagens innehåll en stämpeldyna =) 
Angel busar & leker med Leon =) 
Theo är med & busar för fullt =) 
Prinsen Anders & hans Marie & Älskade Angel !! 
Syskonkärlek Angel & Store bror Anders & hans fina Marie =) 
Angel super glad att store bror Anders & Marie kom =) 
Angel & Anders & Marie !! 
Min fina Prins Anders & Prinsessa Angel så underbara !! Älskar er sååå !!! 
Älskade Angel spexar & busar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Vi har gjort lite lucia mys =) 
Min Underbara Angel sjunger & grejar för fullt =) 
Puss på dej min älskade Docka Angel =) 

Vart en lugn & stillsam Lucia & Angel är så duktig & så vacker lucia som lussa för älskade Mormor =) 
Det var trevligt att min älskade Anders & hans Marie kom & vi fika babbla & hade det trevligt & Även min lillebrors sambo Mikaela & deras söner kom så Angel har busat & lekt som bara den =) 
Nu blir det lucia mys här så vi hörs imorgon igen så ha en fin lucia kväll på er alla =)