söndag 6 december 2015

Glad 2a Advent =) Vi drack Glögg & hade massa Advents Mys =) Älskade Angel duka upp & Gjorde Mackor Till Oss så otroligt Duktig Hon är =)


GodKväll sötisar ,Då var det redan 2a Advent & de myste vi in med advents frukost =) 
Idag har vi myst här hemma & sett på lite julfilm =)
Älskade Daniel & Rebecca ringde hit Elin & Andre så har dom kämpat på takboxen på Bebben men vi får inte strömmen att funka på den tyvärr :(
Har ju en önskan att kunna åka ner till Göteborg imorgon men ser rätt mörkt ut just nu :( 
Idag gjorde älskade Angel nåt helt otroligt underbart & fint ,hon kom & sa Mamma kom jag har gjort nåt du måste se .
Jag gick med henne till köket & får se hon har dukat fram bröd smör pålägg & tagit en lite kanna & hällt upp vatten i & ställt fram glas ...Gud vad rörd jag blev & kände hur varm i hjärtat jag blev & blev tårögd så fint gjort av min underbara Angel .
Så jag & Angel satte oss & hon ville hälla upp vatten i glasen till oss & fixa & dona så otroligt duktig hon är ,jag finner inga ord ,Gud vad jag Älskar dej Angel & jag är så lycklig som har en sån fin underbar dotter som dej tack gumman !! 
Jag & Angel har gottat oss med saftglögg efter den goda maten & myser för fullt =) 
Anneli fick komma hit i panik då jag bröt 2 st naglar men snäll som hon är kom hon & fixa dom =)
Älskade Angel ville måla sina naglar & göra sej fin i fall vi åker till Göteborg imorgon som jag hoppas =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel tar sitt paket för dagen =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!!
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel =) Angel så glad över dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
I Angels paket var det en tamachotschi & en till nintendofigur =) 
& hårspännen med ljuslila flätat hår =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel med sin tamagotcshi =) 
Prinsessan Angel öppnar sin monster kalender =)
Det var fint glitter läppstift i =) 
Älskade Angel öppnar sin lego kalender =) 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Var en liten byggsats i legokalendern i dag =) 
Mysigt då var det 2a Advent =) 
Undervara Angel har dukat fram mackor osv till mej & henne så otroligt gulligt gjort =) 
Älskade Angel hade fyllt upp en liten kana med vatten & gjort mysigt till oss tack min älskade Gumma vad rörd jag blev du e bara så underbar !! 
Världens bästa Angel häller upp vatten till mej & henne & gjort så mysigt & fint & Överaska mej verkligen =) 
Min otroligt duktiga ,snälla & omtänksamma Angel så mysig & go =) 
Världens finaste & Underbaraste Angel överaska mej med mackor osv som hon dukat upp & kom & sa Mamma kom nu e de mat ,söta fina underbara Dej Angel !!! Tack älskade Gumman !! 
Jag & Angel ska dricka lite saftglögg =) 
Mammis älskade Solstråle Angel ska dricka lite saftglögg =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel har gjort en otroligt fin teckning till mej tusen tack min underbara Prinsessa så underbar  du är !!!
Underbara Angel alltid så Go & Glad !!! 
Mammis älskade Charmtroll Angel gottar sej med lite saftglögg =)
Jag fick mitt favvokaffe YUMMIE!!! 
Min underbara Bästa fina goa Angel gottar sej med ett happy meal =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel i kvällsbadet =) 
Angel så otroligt omtänksam,snäll & go =) 
Angel har målat sina naglar efter badet =) 
Även tånaglarna fick lite nagellack =) 
Mammis vackra Angel !!! 
Mammis älskade Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Älskade Daniel,Reb ,Andre & Elin försöker få på takboxen .. 
Det var då inte lätt för den är super tung ... 
Men dom kämpa på ... 
Tillslut fick dom på den =)  
Vart en sån mysig dag & jag är fortfarande så rörd av att Angel var så underbar & överaska mej & duka fram mackor osv till oss så underbar hon är min lilla docka =) 

Nu sover hon så gott & Vi ska mysa ner Oss i soffan & se om jag kan somna till nån film .
så hörs vi imorgon igen .