onsdag 23 december 2015

Fick så Fin Julklapp i Brevlådan Av Mikael =) Älskade Angel så Go & Glad & Så Förväntansfull & ivrig =) UppersittarKväll Med Bingolotto =) Myspys =)

 
GodKväll på er Godingar ,ja då var det kvällen före Julafton så mysigt =) 
Min Lilla Angel är så förväntansfull & vilka barn är inte de såhär dagen före julafton =)
Vi har gjort Godisbordet idag & småfixat lite av det sista innan julafton =) 
Tyvärr har vi ingen snö så de känns lite trist . 
Idag fick jag samtal av min kollega Gun-Britt dotter ,Gun-Britt  gick tyvärr bort för några år sedan & sen dess har jag tagit rollen som bonus mamma till hennes fina dotter Kajsa-My .
Kajsa berätta att hon & hennes kille Andreas skulle upp till umeå med lastbilen & lasta av på netonnet & sen har dom vilotid i 9 tim så dom kommer hit imorgon =)
Gud vilken kul Julklapp & så mysigt få träffa henne igen =) 
Här hemma köpte vi bingolotter & har nu mysig uppersittar kväll =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!!
Mammis älskade Docka Angel öppnar dagens paket =) 
Dagens paket innehöll kritor & Frost målarbok =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska öppna dagens lego kalender =) 
Älskade Angel så duktig =) 
Dagens innehåll av lego =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!!
Angel öppnar Monster kalendern =) 
Nu börjar kalendrarna var slut bara en lucka kvar =)
Dagens innehåll i monster kalendern =) 
Mammis älskade Hjärta Angel med sin choklad kalender =) 
Angel har 2 st chokladkalendrar iår en av oss & en av Moster Linda =)
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad öppnar tomte kalender =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel har byggt ihop legot & de blev en fin julgran =) 
Älskade Angels fina lego julgran =) 
Jag blev överraskad & fick en julklapp i brevlådan från Mikael i Fagersta Tack snälla vad gulligt =) 
Kom även 2 st små paket i brevlådan =)
Underbara Angel lämnar julklappar till Vincent =) 
Angel ger Vincent 4 st julklappar från henne =)
Angel ger 4 st julklappar till My oxå =) 
Älskade Angel delar ut julklappar till My,Vincent & Victoria =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel så duktig snäll & go =) 
Älskade Angel fick en julklapp av My & Vincent =) 
Angel & Victoria =)
Prinsessan Angel med sin julklapp från My & Vincent tusen tack vad snälla ni är =) 
Denna fina julklapp fick Angel av My & Vincent & den la vi under granen när vi kom hem =) 
Vi har börjat göra Godis bord =)
Svårt ta bra kort ... 
Godisbordet ... 
Svårt & få med allt ... 
Ett bord är det bara olika chokladaskar på ..
Massa olika godisar ... 
Kul & duka & göra iordning ....
Lite blandat godis ,... 
Även börjat ställa upp lite olika chips osv ...
Dekorerat med små choklad tomtar =) 
& små marsipan grisar & Tomtar =)
Instagrambild...
Instagrambild på Godisborden ... 
Jag njuter av min favorit läsk Norsk VILLA det är verkligen jul för mej & vilka barndomsminnen jag får när jag dricker den =) 
Njuter av Blossas Glögg & Villa läsk =) 
Även en skål med Norska SMACK är gudomligt gott =) 
Nu blir det bingolotto & uppersittar kväll =) 
Vi Provsmaka julskinkan till uppersittar kvällen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!!!
Älskade Angel alltid så omtänksam snäll & Go =) 
Nu kör vi bingolotto & Angel hjälper Mammi så duktig hon är =) 
Prinsessan Angel ska hänga sin julstrumpa men kom på att den inte ska hänga på dörren =) 
Älskade Angel hänger sin fina julstrumpa på sängen till Tomten =) så får vi se imorgon om Tomten var & stoppat nåt i strumpan =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så Underbar & Go !! 

Nu blir det massa soffmys & Uppersittar kväll så lilla Angel får vara vaken länge ikväll & det tycker hon är så spännande =) 
Vi har provsmakat julskinkan & jag fick toppen betyg i år igen så det var bra =) 
Ha nu en fin kväll på er alla sötisar & en mysig uppersittar kväll så höres vi imorgon på julafton =)