fredag 11 december 2015

Äntligen !! Vi Var på Ullared =) FredagsMys hos min Älskade Lillstrumpa Linda =) Gud vad vi trivs & mår gott =)

 
God kväll på er alla Godingar , hoppas allt e bra med er på andra sidan skärmen =) 
Idag åkte vi ner till Ullared & gud vad kul det var där & Angel älskar att vara där & se på allt fint som finns =) 
Vi shoppa lite & det är så super mysigt vara med min äskade Lillasyster ,gud vad jag saknat henne =) 
Så vi hade en super trevligt dag på ullared som vi avsluta med god hämt mat & hade Fredagsmys & kolla igenom allt vi shoppat =) 

Fan vad vi har det lyxigt & skönt här =) 
Trivs som fiksen i vattnet & har ju längtat så mycket efter min lillasyster & nu äntligen är vi här så mysigt =) 
Vi var som 2 st barn på julafton när vi kolla igenom våra påsar från ullared & blev en del skratt haha 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel ska öppna dagens paket =) 
Dagens paket innehöll en till super mario gubbe & en sminkväska med smink i & barnlösnaglar =)
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel målar sej =) 
Älskade Angel har målat sej ordentligt =) 
Underbara Angel tyckte det var super kul att få måla sej =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel ska öppna sin legokalender =) 
Dagens lego =) 
Angel var snabb på att bygga ihop legot =) 
Mammis älskade Solstråle Angel ska öppna frostkalendern =) 
Underbara Moster linda öppnar sina julklappar men vill inte va med på bild =) 
I Frost kalendern var det en till stämpel =) 
Världens underbaraste Angel ska öppna monsterkalendern =) 
Dagens innehåll var klisterlappar att ha på naglar el var man nu vill ha dom =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel & Hampus i bilen när vi är på väg till Ullared =) 
Finaste kusinerna Angel & Hampus så LOVELY!! 
Äntligen är vi framme i ullared & Angel & Hampus så otroligt Goa & Glada !! 
Världens finaste kusiner Angel & Hampus så söta !! 
Charmtrollen Angel & Hampus !! 
Angel & Hampus spela lite spel medans vi vuxna var inne i rökrummet på ullared =) 
Angel med sin fina kusin Hampus !! 
Angel & Hampus har så fin kontakt & är så goa med varann =) 
Dagens instagrambild =) 
Angel i Moster Linbdas hiss på väg upp med lite grejer vi handlat på ullared =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel alltid så Go & Glad !!! 
Mmmm YUMMIE!!! Linda & Salim bjöd på kycklingtallrik som vi åt när vi kom hem efter ullareds shoppingen =) 
Mammis älskade Solstråle Angel gottar sej med maten =) 
Angel fick dessa 3ark med klisterlappsörhängen,en blå nalle hon ville ha & en trollstav & ett dubbelpack lypsyl =) 
Lite av shoppingen ... 
Hitta super goda doft ljus nästan som yankee candles =) Angel valde tre st små & jag stora =) 
Blev lite julljus & julgodis osv =) 
Angel fick Mamma Mu spelet =) 
Lite fryspåsar ,knivset osv ...
Hitta en super bra tandkräm som håller tänderna vita super bra till oss som dricker kaffe =) 
Det var även ringar på Angels klisterlappsörhängen =) 
Angel fick även denna boll =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel fredagsmyser hos Moster Linda =) 
Angel vissar stolt upp sin figur hon fick i sitt 3 pack kinderägg =) Både Angel & Hampus fick varsitt packet med 3 kinderägg =) 
Dessa tre grejerna var i Angels kinderägg =) 
Jag hitta en mysig kofta till mej själv =) 
Nu blir det strax Fredagsmys hos min underbara lillasyster Linda !! 
Charmtrollet Angel i ett kvällsbad innan fredagsmyset =) 
Älskade Angel badar hos Moster Linda =) 
Moster Linda är med & badar Angel & det tyckte Angel var super kul =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Daniel & Rebecca skicka bilder på paket som kommit hem =) 
Mina nya leggings kom ...
& en mössa till älskade Angel ... 
& ett par halkstrumpor till mej =) 
Daniel skicka bild på våran älskade Gizmo som saknar oss & undrar när vi kommer hem =) så sööööt hon är =) 

Gud vad UNDERBART vi har här & Angel stor trivs & nu planerar vi inför Hampus födelsedagskalas imorgon & Gud vad Angel ser fram emot det =) 
Som ni alla vet så  ÄLSKAR ju Angel Tårta baka & Kalas så hon är så Glad & Förväntansfull & hon myser & mår så bra.
Sen blir de extra kul för Angel att det är kalas eftersom hon inte vart på dagis så behöver hon träffa lite barn oxå =) 
Angel & Hampus leker & busar så bra ihop =)
Det är så kul se att min älskade Lillasyster Linda & Angel har så fint band & dom är så goa med varann så här har vi det super bra =)
Var otroligt mysigt att få åkt till ullared igen så det har vart en riktig mysig dag =) 
Jag & Lillis var som små barn som satt på golvet & rota igenom våra påsar vad vi hade köpt osv så blev lilla julafton typ hahaha =) 
Nu ska jag & min älskade Lillstrumpa babbla & umgås i hennes soffa & Frossa i godis vi shoppat så vi klara oss i flera dagar =) så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll för det ska vi ha =)