torsdag 10 december 2015

Älskade Angel fick sin Julklapp Av Moster Linda,Salim & Hampus =) TacoMys =) Min Älskade Mamma på Sjukhus brutit Benet på 3 ställen =(

 
Godkväll på er Godingar , idag har vi tagit det lugnt & myst på här hemma hos min älskade Lillasyster Linda & Salim & Hampus =) 
Linda & Salim åkte iväg & handla en sväng medans jag & Angel myste kvar i deras lägenhet =) 
Angel fick sin julklapp i dag av Moster Linda ,Salim & Hampus & Gud vad Glad hon blev min lilla Prinsessa =) 
Vi fick samtal om att våran älskade Mamma åkt in till kungälvsjukhus med sin fot som hon legat hemma med i en vecka efter att hon ramlat men vägrat åka in men nu stod hon inte ut mer & tur var det att hon åkte in för de var brutet på 3 ställen :( 
Fy vad hemsk vilken jävla smärta hon måste ha legat hemma med :( 
Men nu fick hon hjälp så hoppas hon snart mår bra igen stackars min älskade Mamma :( 
Gör så ont i mej stackars älskade Mamma :( 
Så Linda & Salim fick åka in eftersom jag har Angel & hon sover så kan jag inte lämna henne & salim kan inte passa henne så jag fick stanna här & passa både Angel & Hampus fast jag hade velat åka med in till Mamma :( 
Men är glad Linda & Salim åkte in så hon inte är ensam .
Putte skickat massa medd bilder ,ringt osv för nu är dom i thailand gud vad kul för dom & hoppas nu dom får riktigt kul =) 
Men det ser ni i andra bloggen som vanligt med alla privata bilder ;) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel öppnar dagens paket =) 
Var massa olika ombands & en till nintendo figur & en överrasknings påse & 2 st ringar & ett halsband =) 
dom 2 ringarna =) 
i överrasknings påsen var det denna söta bebisen =) 
Underbara Angel tar på sej ringarna direkt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel öppnnar sin frost kalender =) 
Det var en stämpel i =) 
Älskade Angel spexar & ska öppna sin monster kalender =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Det var LipGloss i monster kalendern =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel ska öppna legokalendern =) 
Dagens innehåll av lego =) 
Vi myste till det med Tacos så gott =) 
Prinsessan Angel får sin julklapp av Älskade Hampus =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Älskade Angel öppnar sin julklapp hon fick idag =) 
Världens bästa Angel & Hampus öppnar julklappen =) 
Underbara Angel blev super glad över den fina julklappen som var ett fint sminkhuvud med tillbehör =) Tusen tack älskade Moster Linda & Hampus & Salim =) 
Underbara Angel alltid så Go & Glad & nu så överlycklig över den fina julklappen hon fick =) 
Charmtrollet Angel ivrig & öppna direkt =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så glad över sin julklapp & grejar direkt med den =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
STACKARS Min Älskade Mamma :( Har gått med benet brutet på 2 ställen :( Uff gör ont i mej :( Linda skicka bilden för dom är på sjukhuset nu med Mamma !!
Mammis älskade Mystrollis Angel äter lite kvällis =) 
Underbara Kusinerna Angel & Hampus =) 
Älskade Angel & Hampus !!! 
Min underbara Angel stenslockna & då kom katten Nikita & la sej bredvid =) 
Världens underbaraste Angel sover gott & Mosters katt Nikita ville sova med Angel =) 
Underbara Angel & Nikita !!! 
Se så söta dom är !!! 
Daniel skicka bilder på paket som kommit i dag med mer julklappar =) 
& detta paket =) 
Fick även hem julkalendrarna för år -89 Anders år & År -93 har vi hemma ,men år -97 Linns år kom & år -10 Angels år kom så nu har jag alla barnas julkalendrar för de året dom föddes & även mitt år -74 =) Tog även mysteriet från greve holm som en extra julkalender alltid kul o ha =) 

Vart en lugn & skön dag men blev så ledsen nu ikväll av att Min älskade Mamma gått hemma i en vecka med brutet ben :( 
Stackars Mamma gör ont i mej tänka på vilken extrem smärta hon måste ha haft :( 
Annars är det så skönt vara här nere i Göteborg igen & vi pratar om att åka till Ullared imorgon wiiie så underbart det skulle va är ju några år sedan jag var där =) 
Nu sover min älskade Angel & Hampus har oxå lagt sej & jag sitter & väntar på att få höra vad som sker med Mamma om hon får komma hem ikväll el om det blir operation .
Men ha en fin kväll på er alla så höres vi imorgon igen !!