måndag 7 december 2015

Åkte Äntligen Ner Till Göteborg =) Angel är som en Stor Dröm & ha med sej i Bilen så Duktig hon är =) Träffa Älskade Linn & John I Stockholm =)

 

Hej på er Godingar, idag när älskade Angel åkte till förskolan passa jag på & packa lite grejer & sen hämta vi Angel lite tidigare & sen börja jag & Angel åka ner till Göteborg =)
Vi tar en egenb Mor & Dotter resa känner att jag behöver det få göra nåt kul med BARA Angel ;) 
Kan säga Att jag har världens bästa Angel som satt så långt i bilen & vi hade bara 2 st stopp ett kissstopp sen stanna vi i stockholm & Möte upp Linn & John som hjälpte oss tanka byta lampa & fylla spolarvätska =) 
Sen fortsatte vi köra ner till Göteborg & Angel sov stundvis & när hon var vaken var hon så underbar & Go & sa tillomed att hade jag kunnat köra hade vi delar hälften hälften ;) 
Min söta lilla Prinsessa så otroligt go & Glad & Positiv jämt =)
Tur jag har henne & vi hade super mysigt på resan ner =)  
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Älskade Angel tar dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Dagens paket innehöll ett par Frost leggins ett paket med armband en nintendo figur & en överasknings påse =) 
Angel paket i dag =) 
Denna söta figur låg i överasknings påsen =) 
Hann få posten med paket innan vi åkte =) 
Även leverans av gymmet kom =) 
Här lastas gymmet av =) 
Underbart nu är gymmet hemma =) 
Nu Börjar vi vår resa på 66,6 mil men Först ska vi åka till Stockholm möta upp Linn & John därför är de bara 66,6 mil ditt =) 
Mammis älskade Docka Angel i bilen på statoil när vi tankar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel i bilen =)
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!!
Mammis älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Instagrambild på min underbara Angel !!
Prinsessan Angel gottar sej med kakor & mer i bilen =) 
Höga kusten bron =)
Mammis Älskade solstråle Angel när vi hade vårar första stopp =) 
Stolta & Lyckliga Mammi på vårar första stopp =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel när vi hade kisse paus =) 
Mammis älskade Angel spexar & Busar i bilen så vi skratta & hade kul =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser i bilen =)
Kärt återseende av mina älskade Döttrar Angel & Linn !!!
Mina underbara döttrar Linn & Angel Gud vad Jag Älskar er !! 
Snälla John & Linn ska hjälpa mej tanka byta lampa & fylla spolarvätska =) 
Tack snälla Linn & John för hjälpen =)
Vårat 2a stopp var i Stockholm hos Linn & John ,,se mina älskade Döttrar Angel & Linn !!!
Nu åker vi från Stockholm till Göteborg =) 51,2 mil till sen är vi framme =)
Så många tunnlar i stockholm ...
Världens finaste Angel så otroligt duktig i bilen =)
En till mysig tunnel i sth =) 
Vissa tunnlar tog aldrig slut & man såg inte änden på dom .. 
Mysigt i stockholm ... 
Prinsessan Angel satt & kolla ut & beundra stockholms stad =) 
Älskade Angel .... 
Angel tyckte det var fint i Stockholm .. 
Många fina broar vi åkte över med =)
Underbara Angel !!!
Denna tunneln var super låååång man såg inte utgången ..
Prinsessan Angel fråga "Mamma vad är det för stor grön boll ??" Hahah sötisen min =)
Nu har vi sett även globen som var grön idag =) 
Globen i stockholm =) 
Angel tyckte globen var intressant .... 
Underbara Angel tittar & beundrar Globen =)
Många fina byggnader passera vi =) 

Vart en underbar dag/kväll & Natt nu är kl 06 & vi har precis kommit fram till Göteborg & moster Linda ,Salim & Hampus =) Jag är svintrött så ska vila lite men hörs senare igen =)