fredag 20 november 2015

StorHandla & Årets Första snö kom =) Påke kom gjorde kock Fredagsmiddag =) Katja,Tomas & Malin Kom =) FredagsMys =)





Godkväll Då var det Underbara Fredag Igen =) 
 Vi Älskar ju helgerna här hemma som ni redan vet =) 
I dag kom ÄNTLIGEN  det vita guldet =) 
Som vanligt kommer det alltid massa snö när jag julpyntat klart så även idag kom årets första snö här =) 
Idag fixa jag & Rebecca till lite smått & gott sen åkte vi & hämta upp Elin så åkte vi till ica Maxi & stor handla & gode gud vad folk det var & det tog extremt lång tid så när vi var klara var det bara åka raka vägen plocka upp Malin & Påke & Daniel hämta Älskade Angel på förskolan så mötes vi upp hemma =) 
Påke gjorde världens godaste Fredagsmiddag till oss & Katja & Tomas kom också så det var super trevligt & super god fredagsmiddag =) 
Putte är fortfarande dålig i magen men hans bil lyft kom idag så han var lite glad iallafall =) 
Underbart Årets första snö kom idag =) 
Jag fick så fin lapp av älskade Angel =) 
Köpt Årest adventskalender till Angel =) 
Angel gjort fina konstverk =) 
3 paket kom idag =) 
När jag körde hem från ica maxi snöa det som bara den & var snor halt ..men äntligen kommer det massa snö =) 
Påke igång i köket =) 
Påke är kok & gör super god mat =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Påke är super duktig i köket =) 
Malin & Tomas vid köksbordet =) 
Påke kockar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis älskade Docka Angel lyssnar på musik & sjunger =) 
Fina Katja hjälper Påke med maten =) 
Tomas & Påke =) 
Blev underbar kyckling & potatis i ugnen & egengjord toamtsås & vitlöksbröd osv såååå extremt gott =) 
Påke & Tomas =) 
Fina Malin !! 
Älskade Angel ,Katja & Tomas =) 
Älskade Daniel & Rebecca =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel får hjälp av Katja =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
När vi satt & åt kände vi att det lukta bränt så fruktansvärt mycket & vi upptäcket att Angels katt Gizmo gått förbi ett levande ljus i hallen & bränt svansen & då tyckte jag denna bild passa så bra för tänk det hade kunnat sluta såhär illa .så vi hade tur att det bara blev lite bränt på svansen .. 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !! 
Gizmo somna gott bredvid Angel =) 
Mammis älskade Hjärta Angel somna gott =) 
Världens underbaraste Angel sover så gott !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Köpte detta söta advenstljus idag =) 
Se vad mycket snö de kommit =) 
Så otroligt mysigt med snön =) 
Kom en hel del snö idag =) 
Underbart nu har vi de vita guldet här hemma =) 
Hahaha roligt test på fb =) 
Putte skicka en bild på våran lilla bebisspöke gulligt han grävt fram bilden på marken =) 
Gud vilken mysig fredag detta varit & så kul Påke kom gjorde mat & det var extremt gott kan jag lova & det var en super trevlig middag vi hade =) 
Så kul att Påke ,Malin ,Katja & Tomas & Daniel & Rebecca kom hit & vi hade super trevligt =) 
Nu har Katja & Tomas åkt & Malin kört hem Påke.
Daniel & Rebecca åkte till Rebeccas Mamma så jag ,Angel & Malin hade fredagsmys & kolla tv innan älskade Angel sten slockna =) 

Nu ska jag & Malin se film så ha en fin Frdagskväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen