måndag 23 november 2015

Stackars Angel fasta med tungan på staketet på Förskolan idag :( Bakat LusseKatter !! Angel Älskat Att Baka =) Mina Hälsoprudukter kom =)

 
Hej på er alla fina sötnosar ,idag var det ca 17,2 minus vid halv 5 i morse men redan vid 8,48 hade det sjunkigt till 15,4 så kan säga att det börjar bli riktigt kallt ute nu om nätterna .
Idag kom mina hälsokost produkter så nu är jag laddad med att köra en rensning om ett tag =) 
När älskade Angel kom från förskolan så hade hon & Sebbe blivit lurade att slicka på staketet & dom fastna ju med tungorna eftersom det är jättekallt ute :( 
Stackars min älskade Docka :( Gjorde ont i mej se hennes tunga hade sår på sej & jag fråga om det inte gjorde ont & hon sa nej det gjorde inte ont ... 
Angel sa " Min hud från tungan sitter kvar på staketet Mamma " så skratta hon .
Uff stackars min lilla docka det gör ont i mej vill ju inte hon ska ha ont men hon säger det inte gör ont .... 
Vi baka lussekatter & Angel verkligen älskar att baka & hon är super duktig kan jag lova =) 
Angel testa & kavla lite lussedeg & använde pepparkaksformar & hon gjorde bollar & lussekatter så hon gjorde verkligt fina lussekatter kan jag säga =) 
Kylan har kommit ... 
Lite klappar kom =) 
Angels årsbesked ang fonder & obligationer kom =) 
Stackars min lilla Prinsessa Angel som blev lurad att slicka på förskolans staket ihop med sebbe så båda fastna med tungorna :( Blev sår på Angels tunga !! 
Denna söta lilla figuren Angel fick igår i sitt happy meal =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel spelar med att kasta en sak som ska träffa hushållspappretshållaren =) 
Prinsessan Angel träffa mitt i prick =) 
Kom 2 st kartonger med lite julklappar & lite hälsokost till mej osv =)
Chiliburn,Björklövsextrakt,Detox & Slim =)
En Parfym & 2 st olika BB creamer & en primer & varuprover =) 
Blev en god falukorvsmacka med julmust snabbt & lätt =) 
Älskade Gizmo & Pappa Katt =) 
Pappakatt bor ju hos oss nu för tiden eftersom han är en hittekatt & varit här nu hela sommaren & vi har vart tvungna mata han ta bort fästingar tvätta avmaska osv & nu när kylan kommer så måste jag låta han va inne på nätterna stackars katt & fattar inte hur nån bara kan överge han så :( 
Instagrambild på mina hälsokost produkter =) 
Älskade Angel ska göra lussekattsdeg =) 
Prinsessan Angel så duktig =) 
Angel häller i lite socker =) 
Angel är med & bakar & grejar =) 
Underbara Angel så duktig =) 
Mammis älskade Hjälpreda Angel =) 
Angel är super duktig & älskar att baka & greja =) 
Angel grejar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel spexar & är så glad över att vi bakar =) 
Älskade Angel fortsätter greja med vad vi ska ha i =) 
Mammis älskade Hjärta Angel rör om i degen =) 
Dagens instagrambild på Angel som bakar =) 
Lussedegen på gäsning =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Världens bästa Angel bakar Lussekatter =) 
Instagrambild på underbara Angel som bakar =) 
Mammis stolta Angel visar upp sitt konstverk hon bakat =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel bakar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel så duktig & gör fina lussekatter =) 
Världens bästa Angel så underbar !! 
Ena plåten klar för ugnen =) 
Blir massa goda lussekatter =) 
Prinsessan Angel ville prova kavla lite lussedeg & ta pepparkaksformar =) 
Älskade Angel bakar för fullt =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så go & glad över bakandet =) 
Underbara Angel gör massa fina konstverk =) 
Angel vissar stolt upp sin fina lussekatt med massa russin på =) 
Min Vackra fina underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Ena plåten klar =) 
några lussekatter klara =)
Charmtrollet Angel provsmakar en lussekatt =) 
Underbara Angel gottar sej med nybakad lussekatt =) 
Älskade Angel har ritat så fint konstverk tack gumman =) 
Mor & Dotter bus & mys från fb uppdatering vad vi gjorde för ett år sedan =) 
Jag Är världens stoltaste Mammi med min underbara Angel Mys & Kärlek !! 
Hahaha Roligt test på Fb =) 

Vart en fin dag & det är så mysigt med all snö & man får riktig julkänsla nu =) 
Angel har vart helt lyrisk av glädje ,baka älskar hon & kan baka hur mycket som helst hon tröttnar aldrig =) 
Nu har min lilla Prinsessa somnat gott & Vi ska mysa ner oss i soffan se tv så ha en underbar kväll på er alla sötnosar =) 
Så hörs vi imorgon igen =)