lördag 28 november 2015

Påke,My & Vincent kom massa lek & bus =) Älskade Angel verkar börja bli sjuk :( Angel gjorde Fin Fläta på Mej =) Köpt Ett Riktigt Kvalitets Gym =)

 


Godkväll i alla hus & hem =) 
Imorse öppna jag min nya Macbook Pro & gud vilken otroligt bra data kan jag säga så jag är super super nöjd Wiiie så Lovely den är =) 
Idag kom Påke med My & Vincent & Dom busa & lekte med Angel =) 
Dom tog ett varsitt paraply & skulle ut i regnet & busa dom små liven =) 
Nu har tyvärr all snö regnat bort så det blev så trist .
Det blev hämt pizza idag till middag =) 
Nu ikväll kom Älskade Angel börja & sa hon hade jätteont i huvudet & börja gråta så ont gjorde de & på bara nån sekund fick hon feber så det var att ge alvedon & bädda ner henne på soffan med lite netflix .
Stackars min älskade Angel det gör så ont i mej se hon ha så ont ,hoppas nu detta går fort över för jag vill hon ska va frisk & må bra .
Vi gjorde lite lördagsmys & bädda ner oss i soffan & ska se tv .
Öppna min Nya MacBook Pro =) 
Gud vilken känsla =) 
Den är otroligt lätt slipad & snygg design & mycket lättare mindre än min förra =) 
Min Nya fina bebis =) 
Lilla Prinsen Vincent & My & Angel =) 
Älskade Angel med kompisarna My & Vinnie =) 
Prinsessan Angel ute med kompisarna =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel ute i regnet med My & Vinnie =) 
Charmtrollet Angel,My & Vincent =) 
Älskade Angel & My !! 
Prinsessan Angel & My !! 
Instagrambild på Prinsessorna Angel & My !! 
Även Fb inlägg på sötisarna =) 
Underbara Angel & My Dansar & Busar =) 
Angel & My har super kul ihop =) 
Busiga Tjejer har kul =) 
Angel & My Dansar =) 
Mammis älskade Solstråle Angel & My !!! 
Se vad Kul Angel & My har ihop =) 
Bästa vännerna Angel & My !! 
Blev hämt pizza idag YUMMIE!! 
Vi har dukat fram lite lördagsmys =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Underbara Angel somna på soffan efter hon fick alvedon stackars har ont i huvudet & feber :( 
Älskade Angel har gjort en fin fläta på mej så duktig hon är =) 
Prinsessan Angel har gjort fin fläta på Mammi så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens vackraste & underbaraste Angel !!! 
Min Älskade Wille för ett år sedan :( 
Gud vad jag saknar dej Wille :( 
Världens finaste & bästa hund min älskade Wille-kille !! R.I.P !! 
Älskar dej & Saknar dej så mycket Wille !!! 
Fick köpt detta gymmet idag så hoppas på snabb leverans nu =) 
Detta super gym har jag köpt idag & ska göra om boden till ett Gym =)  
Det har vart en händelserik dag & Kväll & Angel har haft så kul med My & Vincent =) 
Men just nu sover min lilla Prinsessa bredvid mej & jag tycker så synd om henne som har feber & ont i huvet men hoppas det fort går över !! 
Nu ska Vi se en film & ha fortsätta ha lördagsmys här =) 
Ha en fin kväll så hörs vi imorgon igen =)