måndag 9 november 2015

Min Älskade Angel kom hem =) Mor & Dotter Mys på Hög Nivå =) Grattis Älskade Stora syster på din dag =)




Stort Grattis till min Älskade Stora syster Monika som fyller år idag ,hoppas du får en underbar dag gumman =) 
Idag kom min älskade Angel hem efter förskola & gud vad vi myste & hade Mamma & Angel mys =)
Vi åt ute mat & gotta oss rejält ,vi bädda upp soffan & la oss där & Myste =)
Nu är jag äntligen hel igen & det käns så skönt ha min prinsessa hemma i mina armar igen =)  
Vi alla blev glada av att Angel kommit hem igen =) 
Kolla andra bloggen så mycket mys & bus vi har ;)  
Älskade Angel på gunghästen medans vi vänta på hämtmaten skulle bli klar =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Jag tog kycklingtallrik med hälfternas/pommes & Angel tog en kebabtallrik =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel gottar sej med maten =) 
Gud vad Jag Älskar dej Min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel dansar drakdansen till bolibompa =) 
Världens bästa Angel så duktig på att dansa =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel när vi gör lite Mamma & Angel mys =) 
Världens underbaraste Angel ! 
Mammis älskade Angel alltid så Go & Glad !!! 
Charmtrollet Angel somna så gott i min famn !! 
Så underbart Att ha min Prinsessa Angel hemma igen !! 
Angels katt Gizmo har saknat Angel jätte mycket =) 
Gizmo gick & la sej bredvid Angel direkt & myste =) 
Underbara Angel & Gizmo =) 
Världens underbaraste känsla se min Angel ligga & sova gott bredvid mej= 
Älskar Dej så otroligt mcket min underbara Angel !!! 
Litet roligt test jag gjorde på Fb =) 
Känns så skönt att se min Angel ligga här bredvid & hon små snarkar så gott & jag blir så varm i hjärtat av att se & höra henne =) 

Gud vad jag/Vi saknat henne men nu är hon i min famn igen så nu är jag hel & mår bra =) 
Nu ska vi se lite på tv & Ha soffmys här som vanligt =)