fredag 27 november 2015

Köpt Nya MacBook Pro TjoHooo Så Happy =)Angels paket kom =) Malin kom hit =) Nu FredagsMys =)

 
GodKväll på er sötnosar ,idag var det Fredag Igen & det brukar vi fira lite extra här hemma =) 
Idag kom älskade Angels paket från dreamkids men tyvärr var det fel färg på morgonrocken ,den var blå & jag hade beställt rosa .
Fina Malin kom & hon hade med sej mat som hon & jimmie hade ätit igår =) 
Idag köpte jag den nya Macbook pro eftersom det är black fridag så fick man bra rabatt & jag gav 17,990kr så de var 8000kr mindre =) 
Daniel & Rebecca var på Rebeccas Farfars begravning idag så jag tyckte så synd om dom :( 
Mer julket kom idag =) 
Paket till Angel från Dreamkidz kom =) 
Med ny Frost mössa med anna på ena sidan med fläta & elsa på andra sidan med fläta =) 
Angels nya mössa =)
& Öronmuffar ...
Med Elsa på en sida & Anna på en sida med flätor =) 
Ett diadem ... 
2 par strumpbyxor frost .. 
Frost godis ringar =) 
En till Frost mössa =) 
Doc Mcstuffins smycken ...
& Doc Mcstuffins halsband & armband =) 
Frost leggings ... 
Frost leggings =) 
scrapbookingsset ... 
Bad/Morgonrock Frost fast jag beställde rosa men kom blå ... 
Frost morgon/badrock ... 
Angel målat fina teckningar .. 
Tack min älskade Gumma för dom fina teckningarna du målat så duktig du är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLESBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!  
Vi håller på duka upp lite Fredagsmys =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis älskade Docka Angel så mysig !! 
Mammis älskade Hjärta Angel =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis älskade Prinsessa Angel alltid så Go & Glad !!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel njuter av lite fredags gotta =) 
Prinsessan Angel har fredagsmys =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel !!! 
Mammis älskade Solstråle Angel !!! 
Världens underbaraste Angel kollar barn tv =) 
Idag är det ett år sedan Älskade Wille fick på sej sin jul scarf ...Gud vad jag SAKNAR & ÄLSKAR dej Wille !! R.I.P 
Fick även denna söta Tomte av Putte  =) 
Instagrambild på min nya bebis jag köpte idag den nya MacBook Pro =) 
Instagrambild på nya macen =) 
Wiiiie ÄNTLIGEN  köpt nya Macbbok Pro så happy happy =) 
Jag är så glad att jag fått köpt nyaste macbook pro & till så bra pris 17,990kr =) 
Vi har Fredagsmys här hemma & nu blir de mysa ner sej i soffan äta gotta & myspysa som vi är bäst på =) 
Ha en underbar Fredagskväll på er alla =)