måndag 16 november 2015

JulPyntat Angel rum där uppe & Hela Övervåningen wow så Mysigt =)


Godkväll på er alla Godingar ,HURRA ÄNTLIGEN idag börjas vi julpynta här hemma & de gick otroligt fort =) 
Jag & Rebecca skura städa & julpynta hela övervåningen & trappan ner & båda hallarna nere så vi har vart otroligt duktiga =) 
Det är otroligt mysigt se alla tomtar & stjärnor & stakar =) 
Älskade Angel blev helt lyrisk av glädje när hon kom hem =) 
Angel är som Mammi älskar Tomtar & Julen =) 
Pappa hämta Angel på förskolan & så åkte dom till stan =) 
Angel & Pappa hade lite mystid eftersom han åker ut på sjön super tidigt imorgon & jag märkte på Angel att hon var ledsen för det :(
Gör ont i mej att se Angel va ledsen men ska göra allt & lite till för att hon ska må så bra som det går men självklart förstår man ju att hon saknar Pappa när han är på jobb till sjöss .
Men vi har haft mys här som vanligt kolla andra bloggen ;) 
Prinsessan Angel kommer hem & får se julpyntet =) 
Älskade Angel blev super glad =) 
Mammis älskade Docka Angel blev så överraskad & Lycklig över allt julpynt =) 
Denna fina TomteBlomma fick jag Av Älskade Angel i dag eftersom det är min namnsdag =) 
Jag fick världens finaste namnsdagsblomma av Älskade Angel =) 
Mammis älskade Hjärta gav mej denna fina Blomma me Tomte i Tack min underbara Gumma !! 
Gud vad jag Älskar dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens vackraste Angel ger Mammi stolt världens finaste Namnsdags blomma =) Tack min älskade Docka !! 
Dagens instagrambild på min fina namnsdags blomma jag fick av Älskade Angel idag & Passa så bra med en fin tomte i =) 
Pappa köpte leksak till Angel idag =) 
Köpt lite balsam,schampoo duschgrejer & Tandkräm till Älskade Angel =) 
Min Fina Namnsdags blomma jag fick idag av älskade Angel !! 
Otroligt söt Tomte i blomman =) 
Tack Älskade Angel för den otroligt fina blomman jag fick idag !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel med en kvällsmacka =) 
Charmtrollet Angel i sitt kvällsbad =) 
Underbara Angel spexar i badet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej med vindruvor =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Pussis Angel =) 
Världens bästa & mysigaste Angel !! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel kollar på barntv & äter vindruvor =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
Dockan Angel så Mysig !! 
JulPyntat i Angels rum på övervåningen =) 
Hängde upp Angels snögubbe slinga på sängen ... 
Blev super mysigt =) 
Angels lilla julgran på plats .. 
Även tomtar på skrivbordet & julblomma på plats ... 
Stjärna & stake i fönstren .. 
Även i andra fönstret stjärna & stake =) 
Massa tomtar & julblommor överallt i Angels rum =) 
Blev så Juligt =) 
Julstrumpor på plats =) 
Tomtar & juldukar överallt =) 
Angels tv hörna julpyntad =) 
Julmysigt i Angels rum däruppe =) 
Dagens instagrambild på Angels rum =) 
Lilltoan julpyntad ... 
Mysigt med julmatta & toaskydd haha 
Instagrambild på lilltoan uppe julpyntad =) 
Ingång till mitt sovrum julpyntat =) 
Sovrummet julpyntat =) 
Mina små julgrannar på plats =) 
Även brudkistan julpyntad =)
Skänken i sovrummet julpyntad =) 
Mysigt med röd julbelysning bakom sängen =) 
Stjärna & stake i fönstret =) 
Julgranarna på plats =) 
Julpyntat vid tv =)
JulMys i Sovrummet =) 
Min söta lilla minigran på plats =) 
Stor Tomten på plats =) 
Min söta stora tomte på plats =) 
Instagrambild på sovrummet =) 
Instagrambild på julpynt i trappen =) 
Instagrambild på julpynt i hallarna =) 
På väg ner från övervåningen =) 
Pyntat trappräcket  =)
Mysigt med Jul =) 
Juligt i trappen =) 
Trappfönstret stjärna & stake =) 
Tomtar & mini gran på plats =) 
In i andra hallen =) 
Juligt runt spegeln =) 
God Jul skylt upphängd =) 
Julmys i trappen =) 
Jultofflorna på plats =) 
Lilla Tomten ligger & sover på sin plats =) 
Uppe i trappen ... 
Myspys med Jul =) 
I Tarotrumet juligt & fint =) 
Nerför trappen igen ... 
Inner hallen ... 
Mysogt med lilla julgranen =) 
En stor Tomte på plats =) 
Hängt upp julklockor i dörrar osv =) 
In i ytterhallen .. 
Julklockor & mistel på plats =) 
Instagrambild på inner hallen =) 
Mysigt med våran lilla gran ... 
Även mini granen på plats & tomtar =) 
Våran jultavla & julkort osv på plats =) 
Mysigt med minigranar & adventsljusen .. 
Vår fina mini gran =) 
Det är så otroligt mysigt & juligt nu & jag verkligen längtar tills allt är klart =) 
Angel & Pappa har myst & busat för fullt eftersom han nu åker till sjön & jobbar .

Märkte att Angel var lite ledsen för det & hade lite svårt att somna min lilla gumma ...
Men nu sover hon så gott .
Vi ska se lite på tv & ha soffmys så ha en underbar kväll på er alla mina fina läsare så hörs vi imorgon igen =)