söndag 22 november 2015

JulMarknad Angel Träffa Tomten =)

 
Godkväll i alla hus  & hem i dag åkte vi till Täfteå & gick på julmarknaden som vi tyckte var en flopp .... 
För det första var det knappt några knallar som de stod i annonsen att det skulle vara ca 50st men de va nog bara 10-15 st sen var det iskallt i Täfteålogen osv .
Men vi tog en saffransvåffla & Älskade Angel fick träffa Tomten & det var det viktigaste =) 
Angel tyckte det var super kul att se Tomten & han satte sej bredvid Angel & klappa på henne & la armen om henne & gav henne tomtegodisar =) 
När vi åkte hem åkte vi till Mc Donalds & tog med oss lite mat hem till Daniel & Andre som väntade hemma =) 
Så det var en riktig Tjejtur vi gjorde jag ,Angel ,Rebecca & Elin =) 
Efter maten åkte Daniel & Rebecca till Rebs farmor & käka middag & jag & Angel gjorde lite söndagsmys här hemma & kolla på barnfilm & bara myste & slappa i soffan =) 
Underbart dricka morgonkaffet i min julmugg =) 
Hahahaha Älskade Angel har julpyntat min rullator så duktig hon är min lilla docka =) 
Mammis älskade Docka Angel på julmarkanden =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel äter saffrans våffla =) 
Nu kom Tomten =) 
Älskade Angel kollar in Tomten =) 
Tomten gick fram & klappa Prinsessan Angel =) 
Tomten satte sej & höll om lilla Angel =) 
Världens underbaraste Angel med Tomten =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel fick tomteskumgodis av Tomten =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel & träffa Tomten =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel gottar sej med happy meal =) 
Jag unna mej mitt favvokaffe =) 
Nu har vi gjort lite söndagsmys =) 
Älskade Angel kom på en bra ide & satte fast pennan på trosan så hon inte skulle slarva bort den haha 
Mammis älskade Solstråle Angel spexar =) 
Charmtrollet Angel busar för fullt =) 
Underbara Angel dricker litre juice =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Angel somna så gott !!! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel ,se så sött hon håller sina händer ,precis som hon ber =) 
Fb inlägg på min underbara Docka Angel !! 
Även instagarmbild !! 
Hahaha roligt test på Fb =) 
Ett till test på Fb =) 

Min Underbara Angel sten slockna efter en lång rolig & busig dag & det var en stor upplevelse att träffa Tomten & det prata & babbla Angel om hela dagen sen =) 
Så Angel var super nöjd & Glad över dagen & sen vårat söndags mys =) 
Nu ska jag greja klart sen ska Vi se tv en stund men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er mina fina läsare =)