onsdag 25 november 2015

Jag & Putte var i Stan =) Linda & Henke kom =)Vi Baka Pepparkakor & Pepparkakshuset Angel älskar att baka & gör det så bra =)




Godkväll Godingar ,imorse När älskade Angel var lämnad på förskolan körde jag & Putte till stan han bytte ut sin gas tub osv sen var det full fart hem & Linda & Henke hade redan kommit =) 
Vi fika & Babbla & Henke fixa bänken & det blev super bra =)
När min lilla Docka kom från förskolan baka vi pepparkakor & sen gjorde vi pepparkakshuset & Gud vad stolt & Glad älskade Angel var =) 
Angel älskar att baka & Greja så detta var super kul tyckte hon =)  
Kom lite julkett i dag=) 
Vi fick inbjudan på julfika = 
Mysigt & kul få inbjudan på julfika av norra skogsägarna =) 
Blev en snabb lunch i dag =) 
Älskade Angels fina teckning så duktig hon är =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel bakar pepparkakor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel älskar att baka =) 
Underbara Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel kavlar pepparkaksdegen =) 
Prinsessan Angel så otroligt duktig =) 
Underbara Angel tyckte inte om att degen fastna på brödkaveln =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel grejar med pepparkaksdegen som fastnat på kaveln =) 
Duktiga Angel spritsar fint på pepparkakorna som är klara =) 
Världens bästa Angel gör så fina pepparkakor !! 
Angel har bakat pepparkakor ... 
Jättefina Pepparkakor Angel gjort =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis stolta & Glada Angel visar stolt upp sina fina pepparkakor hon spritsat så fint på =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!!
Wow jag blev så Rörd Älskade Angel har spritsat ett "W" för våran älskade Wille ..... & för oss andra så fint tack min älskade Gumma !vad Fint du gjort ! 
Angel bakar för fullt =) 
Blev massa pepparkakor =) 
Instagrambild på mitt älskade Hjärta Angel !! 
Nu blir det Pepparkakshusbygge =) 
Världens vackraste Angel  alltid så Go & Glad !!! 
Nu börjar bygget =) 
Angel är med & kollar att det blir rätt =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Huset börjar bli klart =) 
Pepparkakshusbygge =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel väntar på att huset ska bli ihopsytt så hon kan dekorera =) 
Underbara Angel börjar dekorera huset =) 
Wow så fint min lilla Docka gjort huset =) 
Nu var vårat Pepparkakshus klart =) 
Angel har gjort så fint hus till oss =) 
Pepparkakshuset på plats =) 
Nu är vårat Pepparkakshus klart =) 
Vi har satt belysning i pepparkakshuset =) 
Min Älskade Angel har gjort så fint pepparkakshus =) 
Angels fina Pepparkakshus är nu klart & på plats =) 
Älskade Angel så  STOLT & GLAD  över sitt fina pepparkakshus & börja leka med figurerna osv =) 
Mammis älskade Angel är helt klart Bäst ,Älskar dej min underbara Prinsessa !! 
Världens stoltaste & gladaste Angel som gjort så fint pepparkakshus till oss =) 
Instagrambild på fina Pepparkakshuset =) 
Instagrambild på att min underbara Sessa Leker & grejar med Pepparkakshuset =) 
Vart en fin dag med mycket bak & mys =) 

Sån glädje se min underbara Angel va så glad när hon bakar & grejar & hon är otroligt duktig kan jag lova & att göra pepparkakshus älskar Angel & hon gjorde de super bra hon är ju bara så duktig =) 
Nu sover min lilla Prinsessa ,hon somna med ett stort leende på läpparna =) 
Så nu blir det soffmys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla =)