söndag 1 november 2015

Honey gjorde mysig frukost sen promenera vi till bilen =) ÄlskadeLinn & Jonathan åkte till Sth idag !! Kaira fick en kattbebis =) Angellekte på ävenyrslekplatsen =)

 
God kväll Godingar Då var det redan 1a November så underbart =) 
Jag ska försöka sluta Röka idag el rättare sagt jag tog sista cigaretten i natt .
I Morse gjorde Honey kaffé & frukost till mej & vi hade en mysig frukost & Morgon =) 
Sen gick vi bort till Victoria för där stod min bil =) 
När jag kom hem hade Peter & Angel kört min älskade Linn & Jonathan till Bussen så det var så trist dom åkte hem idag :( 
Saknar dom redan ... 
När jag vart hemma en stund ringde Daniel & sa att deras katt Kaira fött en bebis så jag fick skynda mej upp ditt & Kaira hade fått en enda lite kattunge så söt =) 
När Angel kom blev hon super glad & sprang upp för att kolla på kattbebisen =) 
Angel & Pappa var på äventyrslekplatsen & busa för fullt & Angel var även med Pappa kolla på ett takjobb .
Honey är så super go kolla andra bloggen =) 
Grattis fina Kaira till din bebis =) 
Kaira har fått en söt liten kattbebis =) 
Kaira så duktig med sin Bebis =) 
Se så söt den är =) 
Fina söta Kaira med sin söta kattbebis som är svartvit & kommer bli super långhårig =) 
Se så sött Bebisen tittar fram från Mamma Kairas hals så söta =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Älskade Angel i stan med Pappa & Lämna Linn & Jonathan =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Världens bästa Döttrar Angel & Linn Gud  Vad jag Älskar er =) 
Nu ska min älskade Dotter Linn & Jonathan åka hem till stockholm ... 
Älskade Angel & Linn har så fin syskon relation !! 
Prinsessan Angel på taket med Pappa på ett jobb ... 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel klättrar & har super kul =) 
Mammis älskade Hjärta Angel =) 
Världens bästa Angel klättrar & Busar =)
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Charmtrollet Angel har kul =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel skinner som en sol =) 
Angel är så duktig på att hålla balansen =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel leker & har fullt upp =) 
Älskade Angel så otroligt duktig =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt  FÖRTROLLANDE  leende !! 
Tittut här kommer underbara Angel åkandes =) 
Älskade Angel tycker det kilades i magen =) 
Angel kollar in kattbebisen =) 
Angel blev super glad över den lilla kattbebisen =) 
Angel klappar & myser med bebisen =) 
Mammis älskade Solstråle Angel är så omtänksam & go mot djur =) 
Mystrollis Angel gottar sej & ser film =) 
Världens bästa Angel spexar & busar =) 
Angel gör sej redo för sitt kvällsbad =) 
Min underbara Angel busar & spexar som vanligt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Angel med sitt underbara skratt & leende =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel har ritat fina teckningar & även en karta över hur dom kört i dag =) 
Den översta är en karta Angel har ritat för att se hur dom kört i dag & så dom ska hitta hem =) Gud vad söt hon är min lilla solstråle =)
Vart en intressant dag & 1a November =)

Kul & Mysigt börja dagen med massa morgon mys & hemma hos Honey i sävar för en gång skull var ett tag sedan vi var där =) 
Sen att Kaira fått en kattbebis den 1a var extra kul eftersom Nala fick sina bebisar den 1a April :)
Trist Linn & Jonathan åkt & vi saknar dom redan :( 
Nu blir det mysa ner sej i soffa se film men vi hörs imorgon igen =)
Nu ska vi ha soffmys här hemma som vi är bäst på =)