lördag 21 november 2015

Hipp Hipp Hurra Älskade Daniel fyller år idag Grattis Prinsen =) Angel Älskar att busa & Leka i snön =) Daniel & Rebecca har Födelsedagsfest & Inflyttningfest =) Vi är kattvakter =)

 

Hipp Hipp HURRA !!! Stort Grattis min älskade Prins Daniel som fyller 22 År idag =) 
Gud vad fort tiden går redan 22 år sedan Älskade Daiel kom & berika mitt liv & han har berikat mej varenda sekund sedan dess =) 
Älskar dej så otroligt mycket & hoppas nu dagen blir magisk & fin =) 
Så idag har Daniel & Rebecca inflyttningsfest & Födelsedagsfest på samma gång så vi blev kattvakt här till alla deras 5 katter plus Angels katt & Pappakatt så nu är de 7 st katter här inne & det känns som en kattinvation haha .

Min Grattis till min älskade Daniel på fb & instagram idag =) 
instagrambild på att det kommit massa snö så mysigt = 
underbart med det vita guldet =) 
Kommit en del snö nu =) 
Älskade Angel har ritat sån fin snögubbe =) 
Kairas lilla kattbebis =) 
Se så söt Kairas bebis är =) 
Mammi lite trött idag =) 
Älskade Angel kortar Mammi =) 
Fick denna bild av men gammal vän som heter Linda ekerith på fb idag gud vad jag skratta detta måste ju va när jag typ är 19-20 år =) 
Älskade Angels fina snögubbe hon ritat så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Daniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! Daniel öppnar sina paket =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Daniel när Danne öppnar sina paket =) 
Daniel fick en fritös & ett mackjärn som han önskat sej =) 
Angel har ritat fina konstverk idag =) 
Se vad fint Angel skrivit sitt Namn & ritat =) 
Underbara fina teckningar med massa hjärtan =) 
Angel gjort ett fint halsband så duktig hon är =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ute & busar i snön =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis älskade Docka Angel leker & har kul i snön =) 
Instagrambild på att vi åt super god mat =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser med kattbebisen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! Angel myser med kattbebisen =) 
Älskade Angel gjort så fina halsband =) 
Vi har gjort lite LördagsMys =) 
Angels favoriter jordnötsringar & mina är white lion =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel gottar sej med Lördagsgodis =) 
Gizmo & Snövit latar sej =) 
Angels söta katt Gizmo & Snövit som är Daniel & Rebeccas ena katt =) 
Kattbebisen kryper runt =) 
Kairas söta bebis =) 
Kattbebisen kryper ur lådan & runt på golvet =) 
Fina Kaira myser med sin bebis =) 
Kaira är super duktig Mamma =) 
Snövit blev super nyfiken på tomten som hänger på väggen & spelar =) 
Hahaha snövit stod & titta på den såpelande tomten & ville ta sej upp på väggen haha 
Instagrambild på Kairas söta bebis =) 
Världens underbaraste Angel har somnat så gott i sin säng =) 
Har vart en mysig dag & Angel har gjort egna smycken & ritat & busat & Självklart vart ute i snön & busat för fullt =) 
Angel älskar snön & tycker det är super kul hoppa i snöhögar osv =) 
Nu sover min älskade Prinsessa & Vi ska ha lite film tajm & vi hör hur musiken dunkar för fullt uppe hos Daniel & Rebecca & det är rätt mycket folk där nu så tror & hoppas dom har en lyckad fest nu =) 
Ha en fin lördagskväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen =)