söndag 8 november 2015

Grattis På Farsdag =) Angel & Pappa åkte hem till Sverige & hadeFarsdagfika hos Björn =)





Grattis på Farsdag alla fina Pappor & speciellt min älskade Pappa !! 
Stort Grattis Pappa jag Älskar dej & saknar dej !! 
Önskar så jag kunde fira min Pappa idag !! 
Angel & Pappa tog båten hem idag & när dom kom till Sverige åkte dom till Björn & där var Ludde ,Erika ,Ebba Affe osv så det blev fardagsfika & bus =) 
När jag & Honey vaknat & ätit frukost osv körde jag han hem  pga jobb som vanligt haha & sen åkte jag hem hit & Greja & rätt var det var hade Honey gått hem hit från sävar  =) 
Så det var gulligt gjort av han =) 
Kolla andra Bloggen som vanligt så mysigt ;) 
Mammis älskade Hjärta Angel äter frukost i finland innan dom ska åka båten hem till sverige =) 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel i bilen på väg mot båten =) 
Älskade Angel myser på båten i lekrummet =) 
Prinsessan Angel myser med sin pippifilt =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel fikar !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Hjärta Angel gottar sej =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel !! 
Världens bästa Angel leker & busar på båten hem =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! Angel gjort fin fjäril !! 
Angel gör massa fina saker på båtens data i lekrummet =) 
Världens bästa Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Angel köpte sej en coolbil på båten =) 
Underbara Angel visar stolt upp sin fina bil hon köpt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade charmtroll Angel äter lite på båten =) 
Älskade Angel & Ebba hos Björn !! 
Sötnosarna Angel & Ebba =) 
Världens underbaraste Angel & Ebba fikar =) 
Mammis älskade Solstråle Angel !!! 
Lite farsdags firande hos Björn =) 
Angel & Ebba fikar =) 
Mmmm YUMMIE!! Gott med tårta =) 
Angel & Ebba ska blåsa ut ljusen =) 
Prinsessorna Angel & Ebba busar =) 
Ebba & Angel leker & busar lite efter fikat =) 
Älskade Angel & Pappa checkar in på hotell =) 
Underbara Angel tyckte det var spännande att bo på hotell en natt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel på hotellrummet =) 
Älskade Angel när dom skulle gå in på hotellrummet =) 
Lekrummet på hotellet var kul =) 
Världens bästa Angel leker & busar för fullt på hotellet =) 

Imorgon kommer min älskade Docka hem till oss så underbart & gud vad jag längtar =) 
Nu ska vi ha myspys här som vanligt & krypa upp i soffan & se lite på tv ;) 
så ha en fin kväll på er oxå alla fina läsare =)