torsdag 26 november 2015

Gjort Älskade Angels Paket Kalender & Wow så Lycklig Angel blev När hon såg den =)


Godkväll på er Godingar ,idag har jag fått slagit in lite mer julklappar & gjort klart Älskade Angels paket kalender =) 
Wow vad glad & Överlycklig Angel blev när hon kom hem & såg den hänga på väggen med massa paket på =) 
Dagens instagrambild på när jag börja slå in julklappar =) 
Fick sån underbar fin lapp ,Brev av älskade Pappa idag så jag börja gråta ,,,Gud vad jag Saknar & Älskar han !! 
Detta ska jag göra Angels paket kalender av =) 
Lägger upp dag för dag på golvet =) 
Blir 24 st högar =) 
24 paket ett om dagen från 1a December till älskade Angel =) 
Lagt upp 24 högar så nu ska det slås in & hänga upp på Angels paket kalender =) 
Kommit en bit & hängt upp på kalendern =) 
Oj nu hänger alla på Angels paketkalender =) 
Nu Hänger Angels AdventsPaket kalender på väggen =) 
Angels Kalender är nu klar =) 
Instagrambild på Älskade Angels paket kalender =) 
Lite julklappar jag slog in i dag =) 
Skönt & slå in dag för dag =) 
Angel hade gjort en snabb hund hon sa det var Wille med svans & allt =) 
Älskade Angel har lärt sej göra stjärnor i dag så hon var så stolt & har gjort fina stjärnor till mej tack min älskade Prinsessa !! 
Angel ritat så fina teckningar Tack min underbara Angel vad duktig du är =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis älskade Docka Angel blev så Glad & överlycklig & trodde inte sina ögon när hon såg alla paket på sin kalender =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel blev så glad över att se sina paket på kalendern =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Vi myser med nybakade lussekatter =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel så underbar !!! 
Prinsessan Angel världens underbaraste Mystrollis !!! 
INstagrambild idag =) 
Ett inlägg jag gjort på Fb idag =)  

Gud vad Mysigt det var idag & nu ikväll har jag betalat alla räkningar & fixat med månadens papper så skönt & få de gjort =) Min Lilla Prinsessa somna så gott men vakna efter några timmar & hade lite ont i en framtand som börjar bli lös så jag la henne bredvid mej så somna hon om så gott så nu ligger hon här bredvid mej & de finns inget mysigare än att se & höra hennes små söta andetag /små snarkningar =) 

Som ljuvaste musik i mina öron =) 
Nu ska jag mysa ner mej bredvid henne så ha en fin natt på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen =)