fredag 13 november 2015

Freagen Den 13e =) Shoppat Lite julkulor & Julklänning till Angel & En Stor Tomte =) Honey bjöd på Romantisk Middag & Promenad längs ån & Champagne & Massa ljus =)




Ja idag är det Fredagen den 13e ,det brukar alltid vara min tur dag & även idag har det vart en underbar dag =) 
Angel & Pappa åkte till Björn & busa där & sov där =) 
Jag & Malin greja på här hemma & åkte & shoppa lite =) 
Sen åkte jag hem till Honey som bjöd på romantisk middag potatisgratäng marinerat kött & vitlöks baugetter =) 
Det var levande ljus överallt & super mysigt hela kvällen =) 
Vi tog en lång romantiskt promenad vid sävarån =) 
Sen var det hem till Honey vi drack champagne & skåla & myste & kolla på filmen spy som var super rolig vi skratta & myste för fullt =) 
Som vi är så bra på ;)
Wow kolla andra bloggen vilka underbara bilder wiiiie men delar med mej av en liten överrasknings titt här idag men resten är i andra bloggen som vanligt  men ni får en liten tjuvkik här idag ;)
Försöker hålla alla andra underbara fina bilder & överraskningar & allt mys vi har i andra bloggen för de är lite privat som ni vet & nåt jag inte hänger ut här =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar med Björn !! 
När jag & Malin var & handla stötte jag i min nagel som gick av satan i gatan vad ONT det gjorde... 
Fick köpt en likadan Tomte till Angel som jag köpte till mej häromdagen =) spände fast den i bilbarnstolen haha 
Jag & Malin besökte Mc Donalds =) Mitt favvokaffe =) 
Instagrambild på Angels Tomte i bilen =) 
Fick även köpt mera julgranskulor till Älskade Angel & i år hade dom även frost kulor =) 
Angels nya disney julkulor =) 
Fick köpt adventskalenderar & julskum tomtar ,pepparkakor & lite mer julgodis =) 
Liute av dagens köp =) 
En fin juldisktreasa fick följa med hem & En ny Julklänning till Angel & jultvålar =) 
Angels julklänning =) 
Jultvålar =) 
Röda glitter girlander till granen & julkulor .. 
4st söta julljus ... 
super söta tomtar på =) 
se så söta KärleksTomtar =) 
3st nya stakar & julljus... 
Köpte en ny julgran fast vit detta året =) 
Angels Tomte =) 
Se så söt den är ... 
Tror Angel kommer bli super glad när hon får denna =) 
Prinsessan Angels söta Tomte självklart ska hon ha samma som Mammi =) 
Instagrambild på Angels julkulor =) 
Instagrambild ... 
Instagrambild !! 
Efter en romantisk Överasknings middag Bjöd & servera Honey  mej god kaffe på maten =) 
Mysigt med alla tända ljus Honey tänt .. 
Massa ljus i hallen osv ... 
Honey  tänt massa ljus i vardagsrummet .. 
Honey så romantisk & har tänt massa ljus överallt ... 
Otroligt mysigt .. 
På alla högtalare osv brann de mysiga ljus .. 
Honey gjort så romantiskt ... 
Underbart & mysigt vi har =) 
Vi har verkligen fredagsmys pys det är vi bäst på =) 
Honey häller upp champagne till oss som vi skåla & myser med =) 
Honey så romantisk & serverar mej champagne först =) 
Honey duka fram smågrotta & ostbågar & annat gott till oss =) 
Se vad mysigt & Romantiskt vi har =) 
Denna söta bild kom som dagens bild för 4 år sedan på fb så söt lilla Angel är & vill Mammi ska lyfta upp henne i fönstret nr hon fick syn på Mammi sprang hon till fönstret & ville upp =) 
Angel & Pappa är hos Björn & jag har prata med Angel i tele & dom har super kul =)
Det är en otroligt Romantisk & Överasknings mysig kväll jag & Honey har & nu ska vi fortsätta dricka champagne & ha mys som vanligt så vi hörs imorgon igen =) 
Glöm inte kolla andra bloggen wiie så kul & Mysigt med överraskningar & det är Honey så bra på ;) så tänkte jag får dela med mej här av EN liten överrasknings av alla 10000000 han gör för mej =) 
Vi har det allt bäst ;)