tisdag 10 november 2015

FöräldraMöte =) Angel & Pappa bada på badhuset i Holmsund =)


Hej i alla hus & hem i morse var jag På föräldramöte på förskolan .
Angel tyckte det var så kul att jag åkte med ditt i morse =) 
Sen var det hem & greja & dona .
Peter kom & Hämta Älskade Angel efter han jobbat & dom åkte till Holmsundsbadet =)
Angel älskar att bada & var super glad =) 
Jag passa på & kolla färdigt på the vamper diary =) 
Men det sluta så dumt så nu inväntar jag att dom ska släppa nästa säsong =)
Vi myser & mår så gott men se andra bloggen wiiie LOVELY =)  
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel i sina olof tofflor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel redo åka till badhuset med Pappi =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! Angel badar & har kul på badhuset =) 
Underbara Angel badar & busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Dagens middag = )
Älskade Prinsssan Linns hand läker fint !! 
Stolt & Lycklig Mammi =) 
Vart en mysig dag & jag är så lycklig att min Angel är hemma så jag bädda upp bäddsoffan igen & vi har nu myst ner oss här & ska lite på netflix =) 

Ha en fin kväll på er alla för det ska vi verkligen ha =)