söndag 15 november 2015

Bärt In Alla Jullådor idag =) Angel fick sin stora Tomte =)



Godkväll på er sötnosar , idag kom äntligen alla jullådor in tjohoo & imorgon ska jag Börja Julpynta i Angels rum däruppe =) 
Angel & Pappa Åkte till Björn & möte upp Ludde  & Ebba =) 
Dom lekte & hade super kul sen tog dom middag på Frasses när dom åkte hemåt =) 
När älskade Angel kom hem fick hon sin stora Tomte jag köpte till henne & Gode Gud vad GLAD hon blev haha 
De e verkligen Mammis Tjej de hon är lika galen i Tomtar som jag =) 
Angel blev så glad & lika förälskad i Tomten som jag så hon la Tomten bredvid sej när hon skulle sova & hon bäddaner den under täcket så sött =)
Nu blir de som vanligt massa myspys här så kolla andra bloggen =)
Tjohoo här har några lådor kommit in =) 
Instagrambild på att nu kommer Jullådorna in =) 
Mammis älskade Docka Angel i sin pepparkaksdräkt =) 
Underbara Angel ville ha sin pepparkaksdräkt eftersom jul lådorna kom in i dag =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Söta lilla Ebba =) 
Prinsessorna Angel & Ebba !! 
Älskade Angel & Ebba leker =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel & Ebba leker för fullt =) 
Angel tog kameran & tog lite kort =) 
Angel kortar ... 
Angel tar kort hos Björn & maria =) 
Angel kortar allt möjligt =) 
Även spisen hos Björn .. 
Angel är fotograf =) 
Angel kortar allt möjligt haha 
Även taket hos Björn kom med på bild ... 
& fläkten ... 
& bilen ... 
& lite stolar Angel tog bara rakt ut haha 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel har gömt sej för söta Ebba =) 
Angel & Ebba kramas & myser =) 
Charmtrollen Angel & Ebba på frasses =) 
Älskade Angel & Ebba väntar på maten =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser & äter gott med Ebba på Frasses =) 
Gud vad Jag Älskar Dej min Underbara Angel !! Angel visar upp leksaken hon fick i sin barnbox =) 
Ebba visar också upp sin leksak hon fick =) 
Angel & Ebba så fina kompisar & har så kul ihop =) 
Underbara Angel & Ebba kramas hejdå =) 
Angel överaska Mammi med en kycklingburgare från Frasses =) 
Angel fick gömma sej under täcket medans jag ställdefram Tomten & sen fick hon titta =) 
Älskade Angel blev super glad =) 
Mammis älskade Prinsessa Angels möte med sin nya stora Tomte =) 
Underbara Angel skrek av Glädje & krama om sin Tomte =) 
Världens finaste & bästa Angel lika Tomte tokig som Mammi =) 
Mammis älskade Hjärta Angel myser med Tomten =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel har bäddat ner Tomten bredvid sej =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Charmtroll Angel ska sova med sin Tomte som hon bäddat ner så sött =) 
Underbara Angel & hennes Tomte myser =) 
Mammis älskade Docka Angel somna gott & Gizmo la sej som vanligt bredvid Angel =) 
Prinsessan Angel & Gizmo sover så gott ihop =) 
Se vad söta Angel & Gizmo är !!! 
Gud vad Jag Älskar dej mitt underbara Hjärta Angel !! 

Dagen har gått otroligt fort & min älskade Prinsessa sover så gott & Gizmo ligger tätt intill henne som vanligt =) 
Dom är så söta ihop & sover alltid ihop =) 

Nu ska Vi Mysa & se lite på tv innan det blir att dejta kudden men vi hörs imorgon igen & då är det julpyntning på gång =)