tisdag 3 november 2015

Angel & Pappa Var På Badhuset =) Var i stan Malin på Möte =)

 



Hello Godingar ,idag åkte jag in till stan så Malin fick gå på sitt Möte & Jag släppte av Reb på sjukhuset eftersom hennes Farfar blivit sjuk ,så Danne möte upp Reb på sjukhuset .
Angel & Pappa åkte till badhuset efter förskolan så älskade Angel Bada & busa för fullt =) 
Kolla andra bloggen vad Mys vi har det här fast jag saknar lilla Angel nu när hon är med Pappa ,,, Men kolla alla fina bilder på andra blogggen myyys =)
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD!!!
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!!
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar & badar & har kul på badhuset =) 
Mamis älskade Docka Angel så LOVELY!!!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!
Mammis älskade Hjärta Angel sover så gott efter en eftermiddag i badhuset =) 
Trist att vissa personer går bakåt ... 
Roligt test på Fb =) 
Ett till test på Fb =) 

Dagen har bara flygit iväg & Älskade Angel har haft super kul med Pappa Med massa bad & bus på badhuset  =) 
Nu ska Vi kolla på film så vi hörs imorgon igen =) Ha nu en fin kväll på er alla fina läsare =)