lördag 14 november 2015

Angel & Pappa på Holmusndbadet =) Lördags Mys =)






Gud vad Mycket hemskt som händer runt i världen :( 
Ändra min profilbild på Fb som stöd för Paris !! 
Godkväll på er Godingar,imorse tog jag & Honey en lång mysig sovmorgon med massa myspys =) 
sen gjorde Honey frukost till oss & sen duscha vi =)
Malin kom & jag körde henne till apoteket osv & Honey skulle åka till några bekanta =) 
Fick höra det hemska som hänt i Paris att det vart ett terrordåd & massa människor dött :( 
Gud vad tragiskt & man blirv så ledsen & undrar var världen är på väg :( 
Älskade Angel & Pappa åkte till Holmsund badet & hade kul när dom åkte från björn imorse =) 
Jag var hemma greja för fullt =) 
När Angel kom blev det massa lördagsmys & jag & Angel bädda upp soffan & myser för fullt =)
Honey är borta tills imorgon så det var riktig Mor & Dotter mys =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY Äter frukost hos Björn med Pappa =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Docka Angel på Holmsundsbadet =) 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !!! 
Daniel & Reb överraskad med Mitt FavvoKaffe =) 
Älskade Angels mat  från Mc Donalds =) 
Angel fick cheeseburgare & chickenbits med mc festdipp & äpplebitar & en fanta =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel fick en bok Adam och sofia i sitt happy meal =) 
Prinsessan Angel myser med Mammi =) 
Älskade Angel har Lördagsmys med Mammi =) 
Världens stoltaste Mammi =) 
Vart en mysig dag & så underbart mysa med lilla Angel =) 
Nu ska jag mysa ner mej bredvid Älskade Angel men vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla =)