fredag 6 november 2015

Angel & Pappa i finska Badhuset =) Ska sova i sävar inatt !!


Hej sötnosar ,idag har Angel & Pappa & Farbror Christian & Cecilia vart på badhuset i Finland & badat & busat för fullt =) 
Jag & Malin gjorde oss iordning & parta lite här hemma sen åkte vi hämta Jeppe i stan =) 
Vi har bestämt att sova i sävar natt =) 
Men kolla andra bloggen så underbart & mys vi har det =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Gud vad Jag Älskar Dej Min underbara Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel grejar i sin resväska =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel spelar på farbror christians piano =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Farbror Christian startar röken för att röka makril  =) 
Nu ska makrillen rökas =) 
Farbror Christian bjuder på Ny rökt makrillfiler =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel vilar lite =) 
Charmtrollet Ange så Underbar !! 
Älskade Angel & cecilia !! 
Underbara Angel ,Farbror Christian & Cecilia & Pappi ska in i badhuset =) 
Angel,Farbror Christian & Cecilia =) 
Världens bästa Angel ska byta om till baddräkt & bada =) 
Underbara Angel blåser sitt hår efter badet =) 
Mmmm YUMMIE Älskade Angel gillar kebab =) 
Prinsessan Angel & cecilia äter mat =) 
Mammis älskade Solstråle Angel gottar sej med kebab tallrik =) 
Jag har börjat göra mej iordning =) 
Blir massa roliga kort =) 
Puss på er mina fina läsare =) 
Nu ska jag snart göra mej klar =) 
Mammi saknar sin lilla Angel !!  
Så kul att höra Min älskade Angel har super kul & mår bra men jag saknar henne så det gör ont i mej .

Men är inte vana att vara barnlediga så länge & att Angel är så långt borta :( 
Nu är vi i sävar & ska sova här så vi hörs imorgon igen så ha en fin natt på er alla för det ska jag & Honey ha =) 
Men kolla andra bloggen wiiie mysigt vi har det =)