lördag 7 november 2015

Angel & Pappa hälsa på Farbror Christians Mormor & Mamma =) Angel köpt Olof tofflor & EnHörning =) Jag Lämna Honey i strandvillan sen hämta han & Vi sover här =)

 
Hej alla Godingar ,idag har Angel & Pappa åkt med farbror Christian & Cecilia till Christians Mamma & Mormor =) 
Angel fick en peng så hon köpte sej nya Olof tofflor osv i affären =) 
Angel hade super kul & dom åt mat & hade det trevligt =) 
När Vi vakna åt vi god frukost som Honey gjorde sen duscha vi & sen körde jag ner han till strandvillan för han & dom skulle elda & slå ner rör i myrstackarna =) 
Jag Åkte förbi & hämta upp Malin & vi åkte till Victoria & fika & babbla =) 
Sen ville Honey jag skulle hämta han så jag åkte ner & Hämta han =)
Vi åkte hit till berget &  ska sova här inatt =) 
Jag saknar min lilla Angel super mycket men snart är hon hemma som tur är !! 
Kolla andra bloggen så mysigt =)
Mammis älskade Guda Gåva Angel äter frukost =) 
Älskade Angel hos Farbror Christians Mamma =) 
Prinsessan Angel får frukt =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel spexar =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel hos Farbror Christians Mormor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel & Cecilia på väg in i affären =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel shoppar =) 
Världens bästa Angel har hittat sej ett par olof tofflor & en blå enhörning =) 
Charmtrollet Angel shoppar =) 
Mammis älskade Solstråle Angel testar sina nya olof tofflor =) 
Underbara Angel alltid så Go & glad !! 
Mammis älskade Mystrollis somna gott efter en lång busig dag =) 

Jag blir så glad av att Angel har så kul & alla tycker så mycket om Angel vart dom än åker & Angel är så stolt & glad över sina nya Olof tofflor & sin blå enhörning =) 
Nu är vi Hemma här & ska Mysa ner oss i soffan som vi är bäst på =) Kolla andra bloggen =) så vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla =)