måndag 2 november 2015

Angel gjort fina grejer till Julgranen =) Malin & Jeppe kom =)


Godkväll sötisar ,idag är det dag 2 som jag försöker sluta röka ,
Det börjar kännas nu kan jag lova ,men jag kämpar på .
Malin & Jeppe kom hit & vi fika & babbla =) 
Malin ska sova över så de blir mysigt =) 
Angel har gjort fina grejer vi ska hänga i julgranen & hon är så otroligt duktig min lila Prinsessa =) 
Kolla andra bloggen så myspys vi har det ;) 
Mammis älskade  Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Hjärta Angel myser med sin Gizmo =) 
Gud vad Jag Älskar dej min Underbar Angel !! 
Älskade Angel & Gizmo =) 
Mammis älskade Docka Angel gör fina dekorationer att hänga i julgranen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel visar upp den fina dekorationen hon gjort till julgranen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel fina julgrans dekoration så duktig hon är !!! 
Blev marinerad fläskfile  & potatisgratäng idag =) 
Älskade Angel busar & spexar lite för att visa hur god maten var =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så underbar !! 
Fina Malin & Jeppe kom =) 
Jeppe körde hit Malin & vi tog en fika =) 
Fina Malin & Jeppe =) 
Vart en underbar dag men känner att jag har massa abstinens jobbigt att sluta röka men jag kämpar på så gott jag kan ..så vi får se hur länge jag håller upp =)  
Nu är Malin här & vi ska se film & babbla så ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)