torsdag 5 november 2015

Älskade Angel & Pappa åkte till Farbror Christian i Finland !!! Gud vad Tomt det blev & vad jag saknar Angel !!

 









Godkväll på er sötnosar ,idag efter förskolan packa Angel & Pappa & åkte stora båten över till Finland wasa för att hälsa på farbror christian & Cecilia =) 
Angel var super glad & tyckte det skulle bli super kul =) 
Vi hade kontakt hela resan & allt gick bra .
Men gud vad tomt det blev här hemma & jag saknar min Älskade Angel så jag tror jag går sönder :( 
Men kolla andra bloggen vad Mysigt & romantiskt vi har ;) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Älskade Angel grejar med en sak till mej =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Se vilken underbart fin teckning jag fick av Älskade Angel =) 
Angel vart duktig & skrivit Mamma Hjärta Angel på höger sida fast blev upponer när jag tog kortet .. 
Älskade Angels fina teckning tusen tack min underbara Angel !! 
Stora båten Angel & Pappa ska åka med till finland =) 
Mammis älskade Hjärta Anel så ivrig & glad =) 
Prinsessan Angel tyckte de var jobbigt att stå & vänta på att få åka på båten ... 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Charmtrollet Angel busar i lekrummet på båten =) 
Underbara Angel spelar =) 
Världens underbaraste Angel busar & har kul på båten =) 
Världens vackraste & bästa Angel !! 
Prinsessan Angel ska äta lite mat på båten =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej med lite mat =) 
Angel leker & busar igen i lekrummet på båten efter maten =) 
Gud vad Underbar & Vacker Angel är & så stolt hon spelar & Ritar på datan på båten =) 
Nu kör Angel & Pappa av båten i Finland =) 
Pappa bädda åt Angel i framsättet =) 
Mammis älskade Angel så underbar !! 
Prinsessan Angel sten slockna hos Farbror Christian !! 
Jag blev överaska med mitt favvokaffe .. Mysigt =) 
& hämtmat kycklingtallrik med ris =)  

Det är extremt tomt utan min lilla Angel & att veta att hon nu är så långt bort i flera dagar !!!
Gud vad jag saknar min lilla Angel & jag är verkligen halv & tom utan henne .
Men har ju kontakt hela tiden & hon har kul & tycker det är spännande så hon mår bra =) 
Nu har dom kommit fram till farbror christian & älskade Angel sten slockna .
Nu ska jag försöka slappna av & Vi se på tv & ha massa Myspys ;) Men det ser ni på andra bloggen wiiiie underbart =) 
men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla !!