onsdag 4 november 2015

Älskade Angel busar & leker för fullt =) Min Älskade Wille somna in för 3 Månader sedan :(

 




 Godkäll på er Sötisar då var vi halvvägs till helgen =) 
Idag kom visitkorten jag fixa till Peter & dom blev super fina & han vart då nöjd =) 
Angel har busat & Myst som bara den med mej idag eftersom imorgon kväll ska hon & Pappa åka till finland till farbror kristian .. 
Uff har ont i magen men vet det kommer gå bra men jag är inte van vara ifrån min älskade Prinsessa !! 
Malin åkte hem idag .

Kolla andra bloggen ;) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angl med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel gör lekar med barn tv som man ska =) 
Älskade Angel är super duktig & gör som på tv =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel !! 
Mammis älskade Prinsessa Angel ! 
Angl fick ett plåsterpaket & Bamse tuggummi av några på Pappis jobb =) 
Dagens middag =) 
Älskade Angel fick en fin sopkvast av Mats idag =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Masmmis älskade Solstråle Angel gottar sej med en glass =) 
Far & Dotter mys hos Kenneth =) 
Underbara Vackra Angel Gud vad jag Älskar dej min underbara Prinsessa =) 
Älskade Angel & Kenneth =) 
Har Tänt Älskade Willes ljs på hans minnes sten,,Idag är det 3 Månader sedan han somna in :( Kan inte beskriva smärtan & Tomheten !! 
Instagram bild :( 
Lite test på fb .. 
Ja låter väl bra .. 

Hmm låter ju bra de med ... 
Så fint !!! 

Vart rätt tungt eftersom det är älskade Willes 3 Månaders dag sedan han somna in ,den värsta dagen imitt liv :( 
Saknade & smärtan & Tomheten kan jag inte beskriva i ord :( Nu ska vi mysa ner oss med älskade Angel & hon ska sova bredvid mej eftersom hon åker med Pappa Till Finland imorgon ,gud vad jag kommer sakna henne ..
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen .